واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

اعلام آمادگی سرمایه‏‏‎‎گذاران کره جنوبی برای تولید برق در بافق

یک گروه سرمایه ‎‎ گذار از کشور کره جنوبی آمادگی خود را برای سرمایه ‎‎ گذاری در زمینه ساخت و راه ‎‎ اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی و تولید انرژی برق در شهرستان بافق از توابع استان یزد اعلام کرد.
تدبیر24» «خونگ جون لی» مدیر گروه سرمایه‏‏گذاری کره جنوبی در نشست هماهنگی و بررسی مسایل و مشکلات این گروه سرمایه‏‏ گذار در یزد، با قدردانی از میهمان‏‏ نوازی یزدی‏‏ها، فرصت ‎ های سرمایه گذاری در استان یزد را خوب ارزیابی کرد و گفت: کشور کره جنوبی با همکاری شرکت های ژاپنی و چینی در حال سرمایه ‎‎ گذاری در ایران است.

وی گفت: در ادامه همکاری‏‏های اقتصادی ما با جمهوری اسلامی ایران، یزد را برای فعالیت ‎‎ های سرمایه‏‏ گذاری مورد بررسی و مطالعه قرار دادیم و در آینده سرمایه‏‏ گذاری ‎‎ های خود را در بافق انجام خواهیم داد.

«محمد دهقان منشادی» معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم گفت: تاکنون چندین نشست برای بررسی مسایل این گروه سرمایه‏‏ گذار تشکیل و مشاوره‌های لازم برای تسهیل و تسریع در فرآیند سرمایه‏‏ گذاری این طرح  داده شده است و آنها بازدیدها و نشست‏‏‌هایی با مسئولان شهرستان بافق داشته ‎‎ اند و جوانب موضوع را بررسی کرده ‎‎ اند.

وی افزود: ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی بافق با ظرفیت تولید 600 مگاوات برق در سال و حجم سرمایه‏‏ گذاری 500 میلیون دلار در حال اخذ  مجوزهای لازم  است و پیگیری خواهیم کرد تا هرچه زودتر به نتیجه برسد.

« نورالدینی» مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری یزد هم در این نشست روابط اقتصادی و تجاری ایران با کره جنوبی را مناسب خواند و گفت: روند موجود و چشم ‎‎ انداز آینده بیانگر آن است که این روابط مستحکم‏‏تر خواهد شد.

وی گفت: در گذشته بخش‏‏های دولتی و خصوصی کره جنوبی در طرح‏‏های سرمایه گذاری ایران مشارکت داشتند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این که ساز و کار لازم برای سرمایه گذاری خارجی در ایران فراهم است، آمادگی استان را برای انجام این گونه فعالیت‏‏ها اعلام و اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد، متولی حمایت از سرمایه گذاران خارجی است و در چارچوب قوانین و مقررات آنها را مورد حمایت قرار خواهد داد.

نورالدینی تصریح کرد: استان یزد در زمینه جذب سرمایه گذاری در بخش های صنعت، معدن، گردشگری و غیره از استان های برتر کشور می باشد.

در این نشست در خصوص مجوز‏‏های زیر بنایی طرح سرمایه گذاری بافق از جمله زمین، آب ، برق ،گاز و غیره بحث و تبادل نظر شد و نمایندگان دستگاه ‎‎ های مرتبط ضمن آمادگی برای هرگونه همکاری و تسریع در صدور مجوز های لازم قول پیگیری و همکاری دادند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: