واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۸۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

روز سرنوشت‌ساز "ایران جوان"

در حالی که در چند هفته گذشته صحبت از فروش امتیاز باشگاه ایران‌جوان بوشهر بود، یکی از سهامداران این باشگاه به طور قطع عنوان کرد که امتیاز این تیم واگذار نمی‌شود و هیات مدیره‌ای جدید و توانمند انتخاب می‌شود تا ایران جوان را از این تنگنا خارج کنند.
تدبیر24»باشگاه قدیمی و ۷۵ ساله ایران‌جوان بوشهر که همیشه در بحث بازیکن‌سازی در فوتبال کشور سرآمد بوده در یکی دو سال گذشته با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده که این مشکلات پس از پایان فصل ۹۵ – ۹۶ لیگ آزادگان به بالاترین حد خود رسید. حتی در برهه‌ای از زمان بحث واگذاری امتیاز این باشگاه وجود داشت که با واکنش هواداران این باشگاه روبه‌رو شد تا کلا این قضیه منتفی شود.

یکی دو سال پیش که بحث عدم توانایی مدیریت این باشگاه وجود داشت، سالاری، استاندار بوشهر، برنامه‌ای برای واگذاری بخشی از سهام باشگاه به هواداران پیشنهاد کرد ولی به خاطر عدم پیگیری هیات مدیره این اتفاق رخ نداد. پس از این آشفتگی‌ها قرار است امروز (شنبه) مجمع قانونی باشگاه ایران جوان بوشهر برگزار شود تا اعضای هیات مدیره جدید انتخاب شوند.

علی وزیری یکی از سهامداران باشگاه ایران جوان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه صحبت از واگذاری باشگاه تنها از سوی یکی از اعضای هیات مدیره بوده که به صورت غیر قانونی هم عنوان شده، گفت: این درخواست را به خاطر مقداری طلب او از باشگاه و یکسری درگیری‌های داخلی بوده اما این اتفاق با مخالفت مسئولان استان روبه‌رو شد تا این کار منتفی شود. حتی مدیرعامل و رییس هیات مدیره تنها مجری مصوبات هیات مدیره است و نمی‌تواند کاری خارج از اختیاراتش انجام دهد. فصل آینده به طور قطع ایران جوان در لیگ یک حضور دارد.

در چند وقت گذشته صحبت از واگذاری امتیاز باشگاه ایران جوان به شاهین شهرداری بوشهر بود که این خبر توسط وزیر تکذیب شد. او اظهار کرد: شهرداری بوشهر از سال گذشته تیمی با عنوان شاهین شهرداری، تشکیل داد که با شاهین بوشهر اصلی متفاوت است. بودجه این باشگاه حدود ۳.۵ میلیارد بود و برخی مقامات لشگری و کشوری هم پشت این تیم حضور داشتند اما با بدشانسی، نتوانست به لیگ یک صعود کند. شهردار بوشهر که فردی ورزشی است، به ما پیشنهاد داد که شاهین شهرداری، امتیاز یک تیم لیگ یکی دیگر را بخرد تا بوشهر دو نماینده در لیگ یک داشته باشد.

این سهامدار باشگاه ایران‌جوان که در گذشته سابقه ۱۲ سال مدیرعاملی این باشگاه را در کارنامه خود دارد با تاکید بر اینکه هیات مدیره فعلی را به هیچ عنوان قبول ندارد، اظهار کرد: باشگاه ایران‌جوان یک باشگاه مردمی و مانند یک مسجد است. در طول تاریخ ۷۵ ساله باشگاه هیچ هیات مدیره‌ای حضور نداشت که بخواهد اموال باشگاه را به فروش بگذارد اما در آخرین هیات مدیره این اتفاقات رخ داد. آن‌ها زمین باشگاه ایران‌جوان را به طور غیر قانونی واگذار کردند و با عدم مدیریت صحیح، بدهی زیادی برای باشگاه به بار آوردند.

وزیری در پایان با بیان اینکه اساسنامه باشگاه و هواداران این تیم مانع کارهایی که به ضرر ایران جوان می‌شود عنوان کرد: تنها بخشی از هواداران ما قانون‌مند هستند اما باقی هواداران دلی هستند و حرف دلشان را می‌زنند. درگیری‌های هواداران و حرف‌های آن‌ها باعث شد که اداره کل ورزش و جوانان استان وارد این موضوع شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: