واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۸۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

چهاربانده کردن بزرگراه لردگان - ایذه در هیأت دولت به تصویب رسید

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از این بازدید میدانی از مسیر ایذه – لردگان، این امر توسط وزیر راه و شهرسازی به دولت منتقل و ضرورت چهاربانده کردن این بزرگراه در هیأت دولت به تصویب رسید.

تدبیر24»محمد خالدی در گفت ‌و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به پیگیری نماینده مردم ایذه و باغملک و نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص این امر، اظهار کرد: اجرای پروژه بزرگ عمرانی شهرستان لردگان در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: چهاربانده کردن بزرگراه لردگان - ایذه از پروژه‌های حیاتی این شهرستان است و این مسیر توسط وزیر راه و شهرسازی، رئیس بنیاد مسکن کشور، استاندار و نماینده مردم لردگان از خوزستان به سمت سد کارون چهار، پیمایش شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: پس از این بازدید میدانی، این امر توسط وزیر راه و شهرسازی به دولت منتقل و ضرورت ایجاد این بزرگراه در هیات دولت به تصویب رسید.

خالدی با اشاره به اینکه اعتبار لازم برای این پروژه مبلغ بالایی است، خاطرنشان کرد: پروژه اکنون در مرحله تعیین سرمایه‌گذار و پیمانکار است و احتمال دارد که بنیاد مسکن کشور مجری آن شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: