واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

اصلاح‌طلبان اختلافات داخلی را در جلسات خود مطرح کنند

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی ابراز عقیده کرد: در شرایطی که فضای انتقاد سازنده باز است و اظهار نظر آزاد وجود دارد، تخریب اصلا کارساز نیست.

تدبیر24»محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه عدم یکپارچگی در جریان اصلاحات چه تاثیری بر اعتماد شکل گرفته می‌گذارد، اظهار داشت: اصلاحات، طیف وسیعی از طرفداران این تفکر را شامل می شود که در این طیف به هر حال نظرات متفاوتی هم وجود دارد، اما در مجموع در مورد مسائل ملی کشور وحدت نظر وجود دارد.

وی افزود: به عنوان مثال در مورد انتخاب آقای روحانی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری همه به این تصمیم رسیدند که بهترین گزینه آقای روحانی است و یا اینکه معتقد هستیم در مورد کابینه باید از جوانان متخصص و خوش فکرتر استفاده کرد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس، خاطرنشان کرد: اختلاف نظرهایی هم که بعضا مشاهده می‌شود حاد نیست. به عنوان مثال در مورد انتخابات شورای شهر، همه به تصمیم شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان تمکین کردند و به نظر می‌رسد اختلافاتی ولو جزئی طبیعی باشد.

وی با انتقاد از اینکه کشاندن اختلاف سلیقه به رسانه‌ها غیر سازنده است، گفت: بنده معتقدم اگر اختلافی هم وجود دارد، باید در جلسات داخلی خودمان آن‌ها را مطرح و بررسی کنیم. با کشیده شدن این مسائل به مطبوعات موافق نیستم.

نماینده مردم ملایر در مجلس درباره اینکه تخریب یکدیگر تا چه اندازه به نفع جریان مخالف اصلاحات و یا خود اصلاحات است، گفت: جامعه ما،‌ جامعه متکاملی است و امروز تخریب از ناحیه هر فرد و یا علیه هر کسی باشد نتیجه منفی می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: وقتی فضای انتقاد سازنده باز است و ما می‌توانیم به راحتی حتی در مطبوعات انتقادات خود را مطرح کنیم و اظهار نظر آزاد وجود دارد، تخریب اصلا کارساز نیست و اثر مثبتی ندارد.

این عضو فراکسیون امید مجلس، در پایان اظهار داشت: در حال حاضر جامعه در شرایطی نیست که ما بخواهیم به این سمت برویم. جامعه ما، جامعه آگاهی است و اکثریت مردم هم دسترسی به فضای مجازی را دارند، لذا نگاه سنتی به گذشته هم نمی‌تواند مشکلی را حل کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: