واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

یک گروهبان ارتش آمریکا به اتهام همکاری با داعش بازداشت شد

مسئولین اف بی آی آمریکا فاش کردند که یک گروهبان در حال خدمت ارتش آمریکا را که گفته است خیال کشتن' گروه زیادی از افراد 'را داشته به اتهام کمک به گروه تروریستی داعش و قصد همکاری با این گروه بازداشت کرده اند.
تدبیر24»نشریه آسوشیتد پرس به نقل از مقامات پلیس اف بی آی آمریکا فاش کرده است که روز شنبه گذشته مرد 34 ساله ای بنام ایکایکا کنگ سرباز در حال خدمت ارتش آمریکا به اتهام کمک رسانی و همکاری با تشکیلات تروریستی داعش بازداشت شده است.
بر همین اساس کنگ که تصدی برج کنترل پایگاه هوایی ارتش آمریکا در ایالت هاوایی را بعهده دارد گفته است که خیال کشتن افراد زیادی را دارد و در نظر داشته مدارک نظامی آمریکا را در اختیار این تشکیلات بگذارد.
همچنین این سرباز متهم شده است که با ساخت و انتشار یک نوار ویدیویی سعی در دادن آموزش های رزمی به حامیان این تشکیلات را داشته و پس از آن که در گفت وگو به یک مامور نفوذی اف بی آی گفته بود با این تشکیلات بیعت کرده و خیال کشتن افرادی را دارد بازداشت شده است.
وی که چندماه پس از واقعه تروریستی یازده سپتامبر در ارتش آمریکا نام نویس کرده پیش از این در جبهه های عراق وافغانستان نیز خدمت می کرده و به گفته پدرش از مدت ها پیش به مطالعه درباره اسلام مشغول بوده است.
وکیل مدافع کنگ گفته است موکل او احتمالا در پی خدمت در جبهه های جنگ به' اختلالات استرسی پس از واقعه' مبتلا شده و اضافه کرده است که او از زمان بازگشت از جبهه ها از این روان نژندی ها رنج می برده و دولت آمریکا برغم اطلاع از شرایط او اقدامی برای کمک به وی نکرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: