واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

14.5 درصد از درآمد حاصل از فروش نفت به وزارت نفت اختصاص داده می‌شود

‌مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور ‌گفت: 14.5 درصد از درآمد حاصل از فروش نفت به وزارت نفت اختصاص داده می‌شود.
تدبیر24»علی وکیلی 24 تیرماه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: 14.5 درصد از درآمد حاصل از فروش نفت به وزارت نفت اختصاص داده می‌شود. وی نوسازی 600 هزار موتورخانه فرسوده در کشور و تبدیل آن‌ها به موتورخانه‌هایی با راندمان بالای 90 درصد را از مهمترین خدمات شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت  عنوان کرد و گفت: که در این رابطه بیمارستان‌ها به دلیل مصرف بالا و 24 ساعته در اولویت هستند.
وکیلی افزود: سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت در زمینه مصرف انرژی یارانه پرداخت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه هر واحد صنعتی اعم از بیمارستان‌ها، ناوگان حمل و نقل و ... در مصرف استاندارد سوخت صرفه‌جویی کند ما به تفاوت صرفه‌جویی به آن پرداخت می‌شود، تصریح کرد: مطابق با ماده 12 قانون اصلاح مصرف تا 100 میلیارد دلار در سال به ازای این صرفه‌جویی‌ها پرداخت صورت می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت افزود: این طرح شامل همه کشور است و ساختمان‌های دولتی هم مشمول آن هستند، البته اولویت با ساختمان‌هایی است که برای مردم منفعت دارد.
وکیلی از نوسازی کامیون‌های برون‌شهری 10 تن به بالا خبر داد و گفت: به ازای نوسازی هر کامیون بین 200 تا 300 میلیون تومان پرداخت می‌شود.
وی افزود: به ازای اتوبوس‌های کوچک 150 تا 200 میلیون تومان و به ازای اتوبوس‌های بزرگ و آکاردئونی 400 میلیون تومان پرداخت می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی با اشاره به اینکه تا کنون 1500 دستگاه اتوبوس در تهران و 400 دستگاه در مشهد نوسازی شده است، تصریح کرد: چنانچه تاکسی پایه گازسوز باشد و 350 کیلومتر پیمایش داشته باشد، برای نوسازی آن 12 میلیون تومان یا ثلث پول تاکسی پرداخت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی همگانی برای اصلاح الگوی مصرف برای معلمان و اساتید برگزار خواهد شد که هزینه‌های تدریس، تهیه کتاب و بروشور را شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت بر عهده دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: