واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۸۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

اعلام حضور گروه اشترومن در ایران

در چند دهه گذشته، پیشرفت چشم‌گیری در صنعت دندانپزشکی کشورمان صورت گرفته است. شاخه‌ای از پزشکی با بیش از ۳هزار مرکز و کلینیک خدمات دندانپزشکی، حدود ۴۶ دانشگاه و دانشکده و مراکز تحقیقاتی پویا که هرروزه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.
تدبیر24»این رشد روزافزون باعث شده تا شرکت‌های بزرگ دنیا در این حوزه تمایل به حضور در بازار ایران داشته باشند. 

گروه اشترومن، شرکت سوئیسی و شناخته‌شده در جهان، که طی ۲۳ سال گذشته از طریق شرکت توزیع‌کننده داخلی خود، تأمین‌کننده راهکارهای ایمپلنتی در ایران بوده، در یک نشست خبری از ورود مستقیم به کشورمان، سرمایه‌گذاری و سیاست‌های بلندمدت خبر داد. 

تخصص اصلی این شرکت، ارائه راهکارهای جایگذاری دندانی، ایمپلنت است.

هدف از افتتاح این مرکز، هدایت ‌مستقیم نیازهای بازار ایران با ارائه بالاترین کیفیت محصولات و نیز خدماتی نظیر بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و کلاس‌های آموزش و تمرینی بوده است.

در این مراسم که در مرکز کنفرانس بین‌المللی رایزن با حضور رسانه‌ها و مسئولان رده‌بالای این شرکت برگزار شد، "ولفگانگ بکر" مدیر توزیع گروه اشترومن در بازارهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا و بازارهای نوظهور اعلام کرد: طی ۲۳ سال گذشته، اشترومن به‌صورت غیرمستقیم از طریق شرکت نمایندگی در بازار ایران حضور داشته است. اکنون ما شرکت تابعه با سهامداران 100درصد سوئیسی را در ایران افتتاح کرده‌ایم تا از این‌ پس متخصصان به‌صورت مستقیم با ما در ارتباط باشند. ارزش بازار ایران و پتانسیل علمی و آموزشی جامعه دندانپزشکی این کشور برای ما روشن است. ما دندان‌پزشکان ایرانی را شرکای تجاری خود می‌دانیم و علاقه‌مندیم تا شریک انتخاب‌های آنها بوده و همکاری‌های بلندمدتی شکل دهیم.

نازنین ادیبی مدیرعامل شرکت اشترومن خاورمیانه نیز گفت: حضور مستقیم در بازار ایران برای گروه اشترومن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل در حوزه‌هایی همچون راهکارهای دیجیتال و برندهای مقرون‌به‌صرفه در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. به‌علاوه ما در حال بررسی و تحقق فرصت‌های موجود برای تولید داخلی در آینده نزدیک هستیم.

مدیرعامل شرکت اشترومن خاورمیانه در ادامه یادآوری کرد: برند اشترومن طبق سیاست‌های شرکت مادر، نه تنها هرگز در ایران بلکه در هیچ سایت تولیدی دیگر بجز سایت‌های موجود در سوئیس و امریکا تولید نمی‌شود. خط تولید ما در ایران یک برند جدید و 100درصد ایرانی با نامی غیر از نام اشترومن است.

شرکت اشترومن خاورمیانه با حضور مستقیم خود در ایران در نظر دارد تا حد امکان قیمت‌ها را کاهش دهد و به این ترتیب امکان استفاده از محصولات با کیفیت بالا را برای اکثریت اقشار جامعه فراهم آورد. در همین راستا محصولات  خریداری شده توسط این کمپانی که برای اقشار کم در آمد جامعه نیز قابل خریداری هستند، از طریق همین دفتر و یا شرکت‌های توزیع‌کننده عرضه می‌شود.

همچنین گروه اشترومن به منظور تسهیل روند امور و درمان بی‌دندانی، محصولات تکمیلی مانند اسکنرهای دهانی، CADCAM پرینترهای سه بعدی، بایومتریال‌ها و جایگزین‌های استخوانی را به بازار عرضه کرده است.

دندان‌پزشکان، کلینیک‌ها، لابراتوارهای دندان‌پزشکی و نمایندگان دانشکده‌های دندان‌پزشکی می توانند در دفتر مرکزی و خدمات پس از فروش این مجموعه به‌صورت مستقیم درزمینه‌های مختلفی همچون ارائه راهکارهای جایگزینی دندان، با این شرکت بین‌المللی در ارتباط باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: