واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

ماندن دخئا به سود من است

دروازه بان آرژانتینی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد داوید دخئا در این تیم بماند.
تدبیر24»داوید دخئا همچون پنجره های قبلی نقل و انتقالات اروپا بار دیگر به رئال مادرید ربط داده شده است و گفته می شود این تیم اسپانیایی به دنبال به خدمت گرفتن این دروازه بان است.  در این بین سرخیو رومرو دروازه بان دوم یونایتد ابراز امیدواری کرد دخئا در این تیم بماند.

این دروازه بان اسپانیایی فصل قبل با انجام ۳۵ بازی در لیگ برتر نشان داد گزینه اول ژوزه مورینیو در لیگ برتر است و رومرو تنها در لیگ اروپا و جام اتحادیه برای این تیم به میدان رفت.

سرخیو رومرو درباره این موضوع گفت: برای باشگاه خیلی مهم است که دو دروازه بان در تیم حضور داشته باشند و با هم رقابت کنند. من و دخئا رفاقت خیلی خوبی با هم داریم و به سختی کار می کنیم تا به هم کمک کنیم. اگر او با عملکرد خوبش روی من فشار بیاورد من هم با عملکرد خوبم به او فشار خواهم اورد و این شرایط به سود باشگاه خواهد بود.  به همین خاطر عقیده دارم که ماندن دخئا به سود من خواهد بود چون به من در تمرینات کمک می کند و ما در کنار هم به دروازه بانان بهتری تبدیل می شویم. نمی دانم در فصل جدید قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد تنها خودمان را آماده خواهیم کرد تا با تمام توان در خدمت تیم باشیم.

سرخیو رومرو اخیرا قرارداد خود را تا ۴ سال دیگر با منچستریونایتد تبدیل کرده است و در این تیم خواهد بود. او در سال ۲۰۱۵ به تیم منچستر یونایتد پیوست.

برچسب ها: تدبیر24 دخئا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: