واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
رحیمی:

دیدار رئیس جمهور با فرماندهان سپاه،‌ پیام همدلی را به دنیا مخابره کرد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که دیدار اخیر رئیس جمهور با فرماندهان عالی سپاه پیام همدلی بین سپاه و دولت را در سطح بین المللی نشان داد.

تدبیر24»علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار اخیر رئیس جمهور با فرماندهان عالی سپاه پاسداران گفت: این دیدار پیام بسیار مثبت و سازنده‌ای را در سطح بین‌المللی و جامعه به همراه داشته است. پیامی حاکی از همدلی و همبستگی در سطح سران و مسئولان ارشد سپاه و دولت بوده و توانست فضای همدلی را در عرصه بین المللی مخابره کند، البته جای نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این دیدار خالی بود.

وی ادامه داد: در شرایطی که مقامات آمریکایی علیه مقامات مختلف سپاه بخصوص نیروی قدس، اتهامات بی اساس را مطرح می‌کنند، این ملاقات نشان می‌دهد که دولت و سپاه در جهت منافع ملی به صورت مشترک فعالیت ‌می‌کنند و آنها همدل و همراه منافع مردم و کشور را مدنظر قرار دادند.

این عضو فراکسیون امید در عین حال گفت: امیدوارم همچنان که پیام همدلی در سطح بین المللی منتشر شده، در حوزه سیاست داخلی و بخش‌های امنیتی سپاه نیز این پیام با جدیت و صراحت منتقل شود تا شاهد برقراری فضای آرامش در کشور بخصوص در چهار سال آینده همزمان با اجرای برنامه ششم توسعه باشیم.

رحیمی با بیان اینکه برگزاری این نشست مشترک آن هم بی واسطه و به دور از التهابات سیاسی و رسانه‌ای بسیاری از مسائل و مشکلات را حل می‌کند، گفت که برگزاری این جلسات باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد تا بتواند آرامش را در فضای کشور برقرار نماید.

برچسب ها: رئیس جمهور همدلی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: