واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱

ضرورت اجرای طرح سراسری زوج وفرد

عضو شورای شهر تهران گفت: اجرای طرح سراسری زوج و فرد در نیمه‌دوم سال ضروری است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم، مرتضی طلایی درباره نظر شورای شهر در ارتباط با طرح سراسر زوج و فرد در شش ماهه دوم اظهار داشت: ما در شورای شهر تهران تنها به دنبال آسایش مردم هستیم و علاقه‌مندیم که شهروندان تهرانی در شرایطی زندگی کنند که شرایط زیست محیطی آنها همچون آلودگی هوا تاثیر منفی کمتری بر زندگی آنها داشته باشد.
وی افزود: لذا ما معتقدیم تصمیم شورای عالی ترافیک به عنوان مرجع ذیصلاح که ترکیبی از متخصصین و مسئولان ذیربط است باید مورد تمکین همه قرار گیرد.
طلایی اعمال طرح زوج و فرد در نیمه دوم سال را از جمله اقداماتی دانست که در شرایط فعلی ضروری است و تاکید کرد: متاسفانه با توجه به اینکه ما نتوانسته‌ایم در جلوگیری از آلودگی هوا اقدامات پیشگیرانه خوبی را اعمال کنیم، اجرای طرح سراسری زوج و فرد در شش ماهه دوم سال ضرورت دارد.
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: گرچه اجرای این طرح در شرایط حاضر ضروری به نظر می‌رسد اما قطعا مطلوب ما نیست و ما به دنبال ارتقای سطح حمل و نقل عمومی به سقف 75 درصدی استاندارد آن هستیم تا وقتی عنوان می‌کنیم شهروندان از خودروهای شخصی خود  استفاده کمتری کنند، مردم بتوانند به راحتی به ناوگان حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشند.
طلایی با تاکید بر اینکه شورای شهر چهارم بشدت به دنبال توسعه حمل و نقل عمومی است گفت: قطعا ما در دوره چهارم توسعه حمل و نقل عمومی جزو اولویت‌های ماست و این بحث خصوصا پیرامون حمل و نقل ریلی با توجه به زیرساخت‌های موجود همچون امکان حفر تونل و ساخت واگن، با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود. لذا ما می‌توانیم ادعا کنیم که سالانه توان افزایش 50 کیلومتر به خطوط متروی تهران را داریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: