واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

خادم زائران حسینی شوید !

فراخوان عضویت افتخاری خادمین زائرین حسینی در سراسر کشور اعلام شد.
تدبیر24»مسعود سلیم جوهری مسئول ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین حسینی علیه السلام در حاشیه دومین نشست خادمین و دست اندرکاران این ستاد در آستانه ی میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) گفت: از آنجا که بحمدالله در آستانه سومین سال فعالیت ستاد به سر می بریم با توجه به موفقیت‌های چشمگیر دو سال گذشته و لزوم توسعه فعالیت ها تصمیم بر این شد که فراخوان عضویت افتخاری در سطح کشوری بصورت عمومی را اعلام کنیم.

وی افزود: با توجه به دستاوردهای قابل تامل استفاده از ظرفیتهای مردمی مترجمین  مسلط به زبان عربی و انگلیسی در سطح 50 ایستگاه راهنمای زائر مستقر در شهرهای نجف اشرف،کربلای معلی و مسیر پیاده روی به نظر می رسد عضوگیری و توسعه این فعالیت در کل کشور می تواند مسیر جدید و روشنی بر روی فعالیتهای ستاد بگشاید.

بر همین اساس علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی ستاد www.RahnamaZaer.ir  و یا ربات هوشمند تلگرامی ستاد به نشانی www.Telegram.me/RahnamaZaer_bot مراجعه و نسبت به عضویت خود اقدام کنند.

گفتنی است ستاد مردمی راهنمای زائر با احساس خلاء موجود در زمینه رسیدگی به وضعیت گمشدگان و زائرین نیازمند راهنمایی در مراسم میلیونی اربعین؛ متعاقب برگزاری جلسات متعدد با سازمانهای مرتبط با مراسم و همچنین تقویت و توسعه ارتباطات بین المللی؛ فعالیت های خود را از سال 1394 با اعزام قریب چهارصد نفر خادم آغاز کرد.

این ستاد در سال گذشته نیز ضمن توسعه فعالیت های اصلی و جنبی خود مانند انتشار نقشه در تیراژ میلیونی، راه اندازی شبکه رایگان مخابراتی، اطلاع رسانی موکب ها و اماکن مهم و ... موفق به پاسخگویی به بیش از 3 میلیون زائر ایرانی و عراقی (و همچنین از ملیت های دیگر) شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: