واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

نسخه نجات‌بخش انسان‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این‌که خداوند با کسانی است که اهل تقوا و نیکومنش باشند، گفت: این دستورالعمل می‌تواند نسخه زندگی ما در سطوح مختلف زندگی باشد.
تدبیر24»دیشب و همزمان با روز خبرنگار نشست «دین و رسانه» با حضور آیت‌الله «عابدینی» نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از مدیران و خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد.

آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» در این نشست با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: مجاهدت‌های خبرنگاران انقلابی و مؤمن هم‌رتبه مجاهدت‌های مجاهدان قبل و بعد از انقلاب، مدافعان حرم و دغدغه‌مندان انقلاب و مقاومت بوده و ارزشمند است.

وی افزود: علت این ارزشمندی حضور فعال، خطیر و تأثیرگذار اصحاب رسانه در کنار فعالیت‌های آن‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

عابدینی با بیان این‌که جنگ نرم سخت‌تر از جنگ سخت و نظامی است، گفت: خبرنگاران سربازان این کارزار هستند، از این‌رو نیاز است خود را به اخلاق و آموزه‌های اسلامی مجهز کنند.

امام جمعه قزوین در ادامه به تشریح اهمیت و جایگاه خطبه متقین امیرالمومنین علی(ع) در نهج‌البلاغه پرداخت و خاطرنشان کرد: دستورالعمل‌های این امام همام می‌تواند گره‌گشای بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات جامعه از جمله خبرنگاران باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: این خطبه که از خطبه‌های متوسط آن حضرت و خطاب به «همام» یکی از یاران شایسته حضرت است، ویژگی‌های متقین را به زیبایی بیان می‌کند.

وی تصریح کرد: در حقیقت محور کلیدی بیانات امام علی(ع) در توصیف ویژگی‌های اهل تقوا در نهج‌البلاغه «خطبه متقین» است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خطبه متقین در نهج البلاغه را درس اخلاق و ایمان برشمرد و افزود: امیرالمومنین(ع) در این خطبه تأکید دارد خداوند با کسانی است که اهل تقوا و نیکومنش باشند.

عابدینی یادآورشد: این دستورالعمل می‌تواند نسخه زندگی برای یکایک افراد در سطوح مختلف باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مفاهیم و آموزه‌های قرآن کریم و نهج‌البلاغه بسیار است و هر کس بر حسب شایستگی و ‌لیاقت خود از آن بهره خواهد گرفت.

سلسله مباحث دین و رسانه با رویکرد تفسیر خطبه متقین ادامه خواهد داشت و جلسات آتی‌ از طریق بسیج رسانه استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
برچسب ها: تدبیر24 نجات‌بخش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: