واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۸۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

رویگردانی حامی ترامپ

براساس گزارش‌ها یکی از معدود حامیان کاندیداتوری دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری در سال 2016 در کانون شرکت‌های تکنولوژی این کشور یعنی "دره سیلیکون" به سبب تحولات اخیر مربوط به ریاست جمهوری ترامپ از او روی گردان شده است.
تدبیر24»پایگاه اینترنتی بازفید آمریکا گزارش داده که این حامی برجسته دونالد ترامپ در "دره سیلیکون" (سیلیکون ولی) به نام "پیتر تیل"، بنیانگذار سیستم پرداخت اینترنتی PayPal براساس گزارش‌ها از نحوه مدیریت بی‌ثبات دونالد ترامپ در ریاست جمهوری‌اش ناخرسند است و حتی هشدار داده که او ممکن است به شکلی "فاجعه بار" سقوط کند.

در سال 2016 به رغم عدم حمایت بسیاری از مدیران صنعت تکنولوژی آمریکا در دره سیلیکون، پیتر تیل از جمله معدود حامیان ترامپ در آنجا بود.

او سابقا در حمایت از ترامپ گفته بود: وقتی دونالد ترامپ از ما می‌خواهد آمریکا را دوباره با عظمت سازیم به دنبال بازگشت به گذشته نیست بلکه می‌خواهد ما را به یک آینده درخشان ببرد.

با این وجود برخی نزدیکان تیل به بازفید گفتند: به دلیل تحولات اخیر در دولت ترامپ از جمله عزل و نصب‌های مکرر و تحقیقات مربوط به ارتباط نزدیکان وی با روسیه و همچنین به علت شکست او در تسهیل قوانین مهم به رغم کنترل کنگره در دستان جمهوری‌خواهان، او از ترامپ رویگردان شده است.

تیل در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری درمورد رقیب ترامپ یعنی هیلاری کلینتون او را بی کفایت خوانده بود اما حالا خود ترامپ را هم بی کفایت خوانده است.

برچسب ها: تدبیر24 رویگردانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: