واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
پارسایی خبر داد:

به کابینه رای فراکسیونی می‌دهیم

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از جلسه صبح امروز هیات رئیسه این فراکسیون برای بررسی نحوه ارزیابی صلاحیت‌ وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم خبر داد.

تدبیر24»بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید در جلسه صبح امروز (سه شنبه) درباره نحوه ورود فراکسیون به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم تشکیل جلسه داد و مقرر شد کمیته‌های مرتبط از هر کمیسیون برای ارزیابی وزرای پیشنهادی تشکیل شود تا در نهایت نتیجه ارزیابی خود را به فراکسیون اعلام کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تحقق وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی از سوی کابینه دولت دوازدهم گفت: فراکسیون امید، بانک اطلاعاتی درباره وزرای پیشنهادی تهیه خواهد کرد و آنها را با توجه به شاخص‌ها ارزیابی می‌کند.

پارسایی در پایان با تاکید بر اینکه رای اعضای فراکسیون امید به وزرای پیشنهادی رای فراکسیونی خواهد بود، گفت: در مورد برخی وزرا پیش فرض منفی و در مورد برخی دیگر پیش فرض مثبت وجود دارد که باید ببینیم جمع بندی فراکسیون چه خواهد بود. ممکن است نظرات مثبت و منفی در مورد برخی وزرا وجود داشته باشد، اما نهایتا خرد جمعی در فراکسیون به جمع بندی خواهد رسید.

برچسب ها: تدبیر24 پارسایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: