واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۴

نعمت زاده به مجلس می آید

وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سؤالات تعدادی از نمایندگان مجلس و ارائه گزارش، در کمیسیون صنایع و معادن پارلمان حاضر می‌شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه آتی با تشکیل جلساتی، گزارش رئیس سازمان نظام مهندسی معدن درباره عملکرد و برنامه‌های سازمان مذکور را بررسی می‌کنند.

انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور و همچنین بررسی طرح آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح روز دوشنبه هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات مهناز بهمنی نماینده سراب، محمدرضا تابش نماینده اردکان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان، روح‌الله عباس‌پور نماینده بوئین‌زهرا و غلامرضا اسداللهی نماینده جام و تایباد، در کمیسیون صنایع و معادن حاضر می‌شود.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از پاسخگویی به پرسش‌های نمایندگان، گزارشی درباره طرح شبکه بازرسی و نظارت مردمی (شبنم) و ایران‌کد ارائه می‌دهد.

بررسی گزارش رئیس صندوق توسعه ملی درباره برنامه‌های صندوق مذکور و همچنین رسیدگی به لایحه اساسنامه سازمان پست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: