واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۸۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
سیدعباس صالحی:

دوران تصمیم گیری پشت درهای بسته گذشته است

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم، شفافیت در همه امور را از برنامه های اصلی خود عنوان کرد و گفت: دوره تصمیم گیری پشت درهای بسته، گذشته است و معتقدم که باید بر اصل گفت و گو و مشورت با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه تاکید کرد.
تدبیر24»سید عباس صالحی روز شنبه در جلسه بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت شهیدان ایران اسلامی از شهدای انقلابی، دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم بخصوص شهید حججی، از دکتر روحانی رئیس جمهوری برای اعتماد برای واگذاری سکانداری این وزارتخانه، تشکر و قدردانی کرد.
وی تاکید کرد: اعتقاد دارم که فرهنگ و هنر ایرانی، ذات تمدن ایران است.
صالحی در تشریح روش و اهداف کاری خود گفت: اعتقاد عمیق به دین و نظام اسلامی، رهبری، قانون و اخلاق اصول مبنایی من در مدیریت این وزارتخانه خواهد بود.
ادامه دارد....
به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری 17 مردادماه در نامه ای، فهرست اعضای کابینه دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد که در این فهرست، سیدعباس صالحی به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده است.
جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی کابینه دوازدهم، از سه شنبه 24 مرداد ماه در مجلس شورای اسلامی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: