واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

مجمع جهانی تجارت الکترونیک

نخستین مجمع جهانی تجارت الکترونیک ، با هدف کاوشی در آینده علم فن آوری در سطح ملی و بین المللی با محوریت ظرفیت های بالفعل و بالقوه در تهران برگزار می شود .
تدبیر24»مدیر روابط عمومی مجمع جهانی تجارت الکترونیک با اعلام این خبر افزود : هزاره سوم ، عصر طالیی و دگردیسی اقتصاد جهان است که تحوالت شگرف در حوزه فن آوری های ارتباطی و الکترونیکی را شاهد هستیم که خوشبختانه حوزه فعالیت این حوزه نیز در کشور ما فراهم شده است و با رشد روزافزون استارت آپ ها و زودبازده بودن آن ، این فرصت حیاتی یرای کشور ما در رقابت با جهان بیش از پیش فراهم آورده است .
شهره ماهی صفت تصریح کرد: از آنجا که نقش تجارت الکترونیکی در مدیریت کسب و کار به سرعت از یک ابزار تجاری مفید به یک راهبرد تجاری سودآور تغییر یافته ، توسعه راهبردهای موثر برای استفاده از مزیت های رقابتی برای موفقیت در این بازه زمانی امری ضروری می باشد . در همین راستا اولین مجمع جهانی تجارت الکترونیک فرصتی است که در آن مدیران ، متخصصان و کارآفرینان با آخرین رویکردهای علمی و کاربردی در حوزه های مختلف تجارت الکترونیک ، کسب و کار و چالش های این حوزه به طور کامال ملموس آشنا شوند .
وی ادامه داد: با حضور در این رویداد حرفه ای و استفاده از تجربیات و دانش بروز و ارزشمند اساتید و چهره های موفق تجارت الکترونیک با تحوالت جهانی همگام خواهیم شد .
شایان ذکر است ، اولین مجمع جهانی تجارت الکترونیک ، با حضور اساتید بین المللی مطرح در حوزه تجارت الکترونیک و بزرگان و خبرگان این حوزه ، در تاریخ 28 مهر ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: