واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

شروع مقتدرانه با اینتر

سرمربی اینتر از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر فیورنتینا راضی است و به ستایش آنها پرداخت.
تدبیر24»اینتر در نخستین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های سری A یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد و توانست با سه گل فیورنتینا را از پیش رو بردارد.

لوچانو اسپالتی، سرمربی جدید اینتر که برای نخستین بار به صورت رسمی روی نیمکت این تیم ایتالیایی نشست از عملکرد درخشان تیمش راضی است.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بسیار خوشحالم که توانستیم با حمایت هواداران خود در فضای بسیار صمیمی و خاص نخستین پیروزی خود را به دست آوریم. برابر یک تیم قدرتمند توانستیم سه گل به ثمر رسانیم و این بسیار خوشحال کننده است. فیورنتینا با وجود این که سه گل دریافت کرد اما ما را اذیت کرد.

سرمربی سابق رم در ادامه صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: پرسیچ به همراه ایکاردی می‌توانند  بهتر از این ظاهر شوند. میراندا هم شب خوبی را پشت سر گذاشت و اجازه نداد که دروازه ما روی ضد حملات باز شود. با جنگندگی و تلاش زیاد خود سه امتیاز را به دست آوردیم و بر این باورم که شایسته آن هم بودیم. تیمی خوب و قدرتمند در اختیار دارم که می‌تواند برابر حریفان به پیروزی برسد.

او در پایان سخنان خود گفت‌: از عملکرد تیمم راضی‌ام و بر این باورم که با شایستگی به پیروزی رسیدیم و در کنار نتیجه‌ خوب، عملکرد رضایت‌بخشی هم داشتیم.

برچسب ها: تدبیر24 اینتر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: