واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵

تاخیر در اتمام پروژه بیمارستان سقز

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه هر ساختمانی دارای عمر مفید استفاده از آن است، تاخیر در اتمام پروژه بیمارستان سقز باعث فرسودگی و مستهلک شدن آن می شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از مهر، محسن بیگلری شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید معاونین وزرای راه و شهرسازی و بهداشت و درمان از بیمارستان سقز اظهار داشت: کار احداث این پروژه از سال 87 آغاز شده و قرار بود بر اساس برنامه زمان بندی شده طی مدت چهار سال به اتمام برسد.

وی افزود: این پروژه در حال حاضر متاسفانه تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در طول سال گذشته کارگاه به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم و پرداخت پول به پیمانکار تعطیل بوده است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به شکل ممکن این پروژه را فعال نگه داشت و به دنبال اتمام آن بود، چرا که احداث یک بیمارستان تخصصی یکی از نیازهای مردم سقز است.

بیگلری یادآور شد: مردم با پیشرفت این پروژه خوشحال می شوند چرا که با ساخت این بیمارستان نیاز درمانی مردم مرتفع شده و از تردد آنان به سایر شهرها جلوگیری می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز نیز در این نشست بیان کرد: در صورت اتمام پروژه بیمارستان سقز و تحویل آن برای تجهیز بیمارستان به امکانات مشکل خاصی وجود ندارد.

فیض الله گلکار گفت: به محض اتمام احداث ساختمان بیمارستان جدید، تمامی امکانات و تجهیزات بیمارستان قدیم به این ساختمان انتقال داده می شود.

وی ایجاد بخش دیالیز را یکی از نیازهای درمانی شهرستان سقز عنوان کرد و اظهار داشت: به دلیل وجود 78 بیمار دیالیزی در این شهرستان، در حال حاضر 20 تخت دیالیز به صورت سه شیفته فعال است.

گفتنی است در پایان این نشست با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی احداث بخش دیالیز در کنار ساختمان موجود با متراژ 500 مترمربع زیربنا و 16 تخت مصوب شد.

بیمارستان 160 تختخوابی سقز در زمینی به مساحت 31 هزار مترمربع و با زیربنای 15 هزار و 80 متر مربع از سال 87 در حال احداث است و اکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دارای بخش های مراقبت از بیمار، بستری، جراحی، داخلی، کودکان و زنان و زایمان، 12 تخت سی سی یو، 12 تخت آی سی یو و شش تخت آی سی یو کودکان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: