واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
نماینده خمینی‌شهر:

ورود دیپلماسی اقتصادی در صحنه سیاست خارجی ضروری است

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود دیپلماسی اقتصادی در صحنه سیاست خارجی منجر به رونق اقتصادی در کشور می‌شود و بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.
تدبیر24»سید محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در ارزیابی از رأی بالای نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی رییس جمهور، اظهار داشت: بعد از تشکیل دولت دوازدهم دغدغه اصلی که در جامعه وجود دارد، اشتغال و معیشت است بنابراین یک همگرایی میان نمایندگان بود که به دولت کمک شود تا با پشتوانه حداکثری بتواند این مشکلات را رفع کند و بهانه‌ای برای اینکه ورود به مسائل نکند نداشته باشد.

وی افزود: از این جهت علاوه بر نمایندگانی که طرفدار دولت بودند نمایندگانی هم که با دولت زاویه داشتند و به روحانی رأی نداده بودند همگی متفق‌القول بودند که باید به دولت کمک شود. معتقدم با این رأی خوب که در بعد از انقلاب بی‌سابقه و کم‌نظیر بوده است امیدواریم یک کابینه همدل و کوشا و توانا داشته باشیم که تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات مردم بگذارد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: البته رأی بالای مجلس به کابینه رییس جمهور پیام روشنی به دشمنان ایران اسلامی هم دارد که با این شرایط حساسی که در منطقه وجود دارد بدانند که ملت و دولت ما بر سر منافع ملی با هیچ‌کسی شوخی ندارند و در مقابل دشمنان علی‌رغم تفکرات متفاوتی که دارند متحد و یکپارچه هستند.

ابطحی تصریح کرد: خیلی امیدوار شدم که حسن روحانی هم در سخنانش تأکید بر حل مشکلات اساسی داشت و تأکید کرد که این رأی بالای نمایندگان مشروط است و مشروط بر این است که به وعده‌هایی که داده‌اند عمل کنند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و کابینه باید برنامه ششم توسعه و سندهای بالادستی را به عنوان اساس کار تلقی و آیین‌نامه‌ها مربوط را دنبال کنند و به توانمندی داخلی هم تکیه کنند چرا که نگاه به خارج نگاه موفقی نیست. 

وی خاطرنشان کرد: ورود دیپلماسی اقتصادی در صحنه سیاست خارجی منجر به رونق اقتصادی در کشور می‌شود و بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد. وزیر امورخارجه هم بر این نکته تأکید داشته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: