واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

تیرانداز قوچان دستگیرشد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قوچان از دستگیری متهم اصلی حادثه تیراندازی شامگاه 30 مرداد خبرداد.
تدبیر24»رمضانعلی آذری صبح امروز در جمع خبرنگاران، از دستگیری متهم اصلی پرونده در کمتر از 24 ساعت خبرداد و عنوان کرد:این متهم خود را به مراجع قضایی معرفی کرد و بعد از پیگیری هایی که داشتیم و صحبت‌هایی که شخصا با متهم داشتم ساعت 23 شب گذشته متهم قانع شد و به جرم خود اقرار کرد و باهمکاری نیروی انتظامی و اطلاعات سپاه یک قبضه سلاح کلاشنیکف به همراه 11 فشنگ جنگی در محل روستای یزدان آباد کشف و ضبط شد.  

وی با تاکید بر تلاش همه مراجع برای ایجاد امنیت  محسوس برای مردم، تصریح کرد: درشب حادثه 30 تیر نیز،هم به صورت شلیک هوایی و هم شلیک به یک دستگاه وسیله نقلیه  انجام شده بود و شلیک‌های حاشیه ای هم داشته است که اگر خدایی ناکرده در وسط جمعیت این اتفاق می افتاد قطعا منجر به فاجعه می شد، اما خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قوچان با بیان این جمله که در خصوص امنیت مردم نگران نباشند ،تاکید کرد:جرائم خاصی که احساس امنیت را خدشه دار کند به لطف مشارکت مردم و حضور  قوی سپاه ، نیروی انتظامی و اطلاعات  سعی می شود به روز کشف شود تا خدشه ای به کسی وارد نشود.

آذری با بیان اینکه انگیزه این اتفاق هنوز مشخص نبوده و متهم امروز به دادسرا انتقال داده می شود،افزود:  طی بررسی های اولیه در شب گذشته موضوع تیراندازی،انتقام به تبع نزاع و انتقام گیری برای دعواهای شخصی بوده است.

برچسب ها: تدبیر24 تیراندازی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: