واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰

سفر قانونگذاران آمریکایی به اروپا

گروهی متشکل از قانونگذاران آمریکایی عازم اروپا می شوند تا تنش های به وجود آمده میان واشنگتن و متحدانش به سبب فعالیت های جاسوسی واشنگتن را از بین ببرند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از رویترز، اعضای این گروه روز دوشنبه چهارم آذر به برلین می رود و روز سه‌ شنبه با مقام‌ات اروپایی در بروکسل دیدار خواهد کرد. بر اساس این گزارش، هیئت آمریکایی در سفر به برلین با وزیر خارجه آلمان و اعضای پارلمان آن کشور دیدار می کنند.

پیشتر هفته نامه اشپیگل نوشته بود که آنگلا مرکل، صدر اعظم، و گیدو وستروله، وزیر امور خارجه آلمان، درخواست دیدار را رد کرده اند.

سناتور  کریس مورفی، رئیس دایره اروپا در کمیسیون روابط خارجی سنای آمریکا در این رابطه گفت : امید نخست آن است که حسن نیتی که  از بین رفته، بار دیگر بین دو طرف برقرار شود.

این دیدار در حالی انجام می شود که در آلمان نظرسنجی ها از نبود اطمینان میان ۶۱ درصد از شهروندان آن کشور به واشنگتن حکایت دارد.

در هفته های گذشته گزارشهای گوناگونی منتشر شد که بر پایه اسناد ادوارد اسنودن، از رصد گسترده ارتباطات اروپاییان و رهبران این قاره توسط جاسوسان حکایت دارن. جدید ترین این گزارشها از شنود ۳۳ میلیون مکالمه در نروژ خبر داده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: