واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵

اجحاف حق استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد حضور مربیان تیم ملی در جشن تولدش اتفاقی بسیار ارزشمند بود. وی همچنین اعلام کرد با تعاملی که صورت می‌گیرد مشکلی برای حضور جواد نکونام در مراسم انتخاب بهترین‌های سال آسیا بوجود نخواهد آمد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از مهر، امیر قلعه‌نویی در مراسم جشن تولد 50 سالگی‌اش که پیش از تمرین عصر امروز جمعه آبی‌پوشان در رختکن این تیم برایش گرفته شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از تمام دوستان تشکر می‌کنم که مرا غافلگیر کردند خصوصا از هواداران، مشوقان. همینطور از آقایان سیموئز و مارکار آقاجانیان به خاطر حضور ارزشمندشان در این جشن متشکرم.

وی افزود: بین من و سیموئز مربی تیم ملی ارتباطی صمیمی و قلبی بوجود آمده است. من فکر می‌کردم سیموئز برای مسائل فوتبال در محل تمرین استقلال شرکت کرده اما دیدم به خاطر تولد من آمده است که این خودش بزرگترین کادو برای من بود. امیدوارم بتوانم محبتش را جبران کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی با ملوان و اینکه سازمان لیگ با تغییر زمان این بازی مخالفت کرده، اظهار داشت: در خصوص عوض نشدن تاریخ بازی با ملوان در حق تیم ما اجحاف شد. با توجه به اینکه ما درگیر لیگ قهرمانان آسیا بودیم، ضمن اینکه از همه تیم‌های برنامه‌های آماده‌سازی نیم فصل را شرع کردیم و از همه تیم‌ها دیرتر بازی‌های‌مان تمام می‌شود، پس باید با ما تعامل صورت می‌گیرد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه آیا قصد جذب مهاجم دیگری را دارد؟، یادآور شد: یک مهاجم به نام مهرداد اولادی را به خدمت گرفتیم که به او اعتقاد داریم. تنها دنبال یک مدافع راست و هافبک هستیم و بازیکن دیگری را جذب نمی‌کنیم.

قلعه‌نویی در مورد دیدار پیشکسوتان پرسپولیس با ستارگان میلان هم خاطرنشان کرد: برگزاری این بازی یک کار بسیار مثبت و خوب است، این نشان می‌دهد دنیا یک دهکده جهانی شده که همه با هم در ارتباط هستند. ما هر کاری بتوانیم تا این بازی با شکوهتر برگزار شود، انجام خواهیم داد.

وی در مورد بحث جدایی منتظری از تیم استقلال یادآور شد: پژمان یکی از اسطوره‌های استقلال است. از ابتدای فصل هم گفتیم که سه چیز هدف‌مان است که شامل منافع باشگاه، مردم و بازیکن است. باید با مدیرعامل باشگاه و پژمان در این خصوص صحبت کنم تا برای منافع باشگاه تصمیم گیری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد همزمانی بازی استقلال با ملوان با سفر جواد نکونام به مالزی برای شرکت در مراسم بهترین‌های سال آسیا، گفت: ابتدا به جواد نکونام تبریک می‌گویم به خاطر انتخابش به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیکن سال و عضویت در تیم منتخب سال آسیا. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و ان‌شاء الله با تعاملی که انجام می‌دهیم، مشکلی پیش نخواهد آمد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: