واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۸۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

از جذب ام پاپه خوشحال خواهم شد

سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سن آتین راضی است و درباره جذب ام باپه هم سخن به میان آورد.
تدبیر24»پاری ‌سن‌ ژرمن در بازی نخست هفته چهارم رقابت‌های لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی خود از سن آتین پذیرایی کرد و توانست با سه گل به پیروزی برسد. این چهارمین پیروزی پیاپی شاگردان اونای امری به شمار می‌آید تا آنها با 12 امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه دهند.

امری در نشست خبری بعد از بازی در واکنش به پیروزی تیمش، گفت‌: تنها به پیروزی در این دیدار فکر می کردیم و هدف ما این بود که به صدرنشینی خود ادامه‌  دهیم. سن آتین تیمی منظم و هماهنگ بود. آنها در نیمه نخست ما را با مشکل مواجه ساختند.

او ادامه‌ داد: در نیمه اول توپ های زیادی را از دست دادیم اما  در نیمه دوم شرایط بهتر شد. سه امتیاز حساس این بازی را به دست آوردیم و این نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی گام بر می داریم.

امری درباره نیمار، اظهار کرد: این سومین بازی نیمار در ترکیب اصلی  پاری ‌سن‌ ژرمن بود. بدون شک او بازی به بازی بهتر خواهد شد و به هماهنگی لازم با دیگر بازیکنان خواهد رسید.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان سخنان خود درباره جذب ام‌باپه، گفت‌: بدون شک از جذب ام باپه خوشحال خواهم شد اما  هنوز چیزی نهایی نشده است. من از بازیکنانی که در اختیار دارم راضی و خوشحال هستم. اگر بازیکنی به تیم ‌اضافه شود بدون شک در جهت تقویت تیم خواهد بود.

برچسب ها: تدبیر24 خوشحال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: