واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵

برگزاری طرح والدین هوشیار در بجنورد

برگزاری طرح والدین هوشیار در مدارس بجنورد، چاپ مقاله مدیر بجنوردی در مجله ISI و... از مهمترین عناوین اخبار فرهنگی امروز این استان است.
به گزاش تدبیر24 به نقل از مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد گفت: طرح والدین هوشیار ویژه اولیاء دانش آموزان در مدارس این شهرستان برگزار شد.

حسن الهی راد اظهار افزود: این طرح با هدف آموزش شیوه های صحیح تربیت فرزند پروری و آشنایی خانواده ها با تربیت اسلامی فرزندان در حال اجراست.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد در ادامه عنوان كرد: این طرح در مدارس جوادیه، عدالت و فجر اسلام آباد به طور جداگانه برگزار شد.

وی با اشاره به نقش والدین در تربیت فرزندان افزود: والدین با محبت به فرزندان خود آنان را از آسیب های اجتماعی دور و زمینه بیشتر ارتباط خانه، مسجد و مدرسه را در جهت تربیت دانش آموزان فراهم کنند.

در این طرح دادستان شهرستان بجنورد، و معاونت پیشگیری از جرم دادگستر آقای یاران و دیگر كارشناسان دادگسرتی وكارشناسان مراقبت در برابر آسییب های اجتماعی اداره كل آموزش و پرورش خراسان شمالی و كارشناسان پلیس مواد مخدر با حضور در مدارس والدین را با آسیب های اجتماعی آشنا می كنند.

چاپ مقاله مدیر بجنوردی در مجله ISI

مقاله مدیر مجتمع آموزشی شهید رمضانی شهرستان بجنورد در مجله ISI به چاپ رسید.

برپایه این خبر، مقاله سرور سفیدگر، کارشناسی ارشد شیمی مدیریت IT در مجله ISI چاپ شد.

مجله "Elixir International Journal" این مقاله را با موضوع "بررسی نقش معلمان مدارس هوشمند در فرایند یاد دهی- یادگیری و مقایسه آن با مدارس عادی" چاپ کرده است.

برگزاری نشست رابطین مدارس انجمن های كانون در بجنورد

معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد در اولین نشست رابطین مدارس انجمن های کانون که در کانون ریحانه بجنورد برگزار شد، گفت: نقش رابطین مانند نقش انبیاء است؛ بنابراین رابطین مدارس باید انتقال دهنده آموزه های علمی و دینی در سطح مدارس بوده و در انتقال مفاهیم دینی و ارزشی به دانش آموزان كمك كنند.

حسین الهی راد افزود: رابطین باید در گسترش معروف ها در بین همكلاسی های خود فعال و كوشا باشند.

وی  گسترش معرف ها،اهمیت به نماز اول وقت و حضور در اقامه نماز جماعت، اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی و کمک به انجام امور پرورشی را از وظایف رابطین عنوان کرد.

این نشست با هدف تبیین اهداف كانون ونقش رابطین انجمن هادر راستای ارتقای برنامه ها و فعالیت های آن در اوقات فراغت برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: