واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

تمجید ویژه مورینیو از بازیکنان تعویضی

ژوزه مورینیو کیفیت بازیکنان تعویضی خودش را بعد از سومین پیروزی پیاپی در لیگ برتر ستود.
تدبیر24»منچستریونایتد در هفته‌ سوم لیگ برتر انگلیس دیشب (شنبه) با دو گل لسترسیتی را شکست داد تا با ۹ امتیاز هم چنان در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشد. هر دو گل این بازی را بازیکنان تعویضی منچستریونایتد یعنی راشفورد و فلینی به ثمر رساندند.

ژوزه مورینیو بعد از پیروزی خانگی تیمش در هفته‌ سوم، گفت‌: این بازی کیفیت بازیکنان ذخیره ما را به خوبی نشان داد. مهم نیست آنها از روی نیمکت به تیم ‌اضافه شوند و یا در ترکیب ثابت قرار داشته باشند، مهم این است که گروه ما متحد است. من خیلی خوشحالم. خوشبختانه هر موقع تعویض داشتیم، تعویض‌ها خوب جواب داده است.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه گفت‌: به طور معمول وقتی شما بعد از یک ساعت از زمان مسابقه یک پنالتی‌ از دست می‌دهید تیم کمی از نظر روحی دچار افت می‌شود ولی ما چنین چیزی را شاهد نبودیم و فوتبال خودمان را ادامه‌ دادیم و این نکته بسیار مثبتی است که در طول مسابقه از خود نشان دادیم.

آقای "خاص" در پایان و در واکنش به کسب ۹ امتیاز از سه بازی، گفت‌: ما پیش فصل خوب و کاملی داشتیم و فکر می‌کنم که این نتیجه‌ همان باشد. در حال‌ حاضر این ۹ امتیاز هیچ اهمیتی ندارد ولی نمی‌خواهم این را کتمان کنم که کسب ۹ امتیاز از سه بازی و ۱۰ گل زده و بدون گل خورده چیز کمی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: