واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۸۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

دستگیری قاتلان زن روستایی

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از دستگیری قاتل زن ۶۴ ساله روستایی و همدست او در کمتر از هفت ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس این شهرستان خبر داد .
تدبیر24»سرهنگ صفرعلی روشنایی در بیان جزئیات این خبر گفت: بامداد روز یکشنبه پنجم شهریورماه گزارشی از قتل خانمی ۶۴ ساله به مرکز فوریت های پلیسی در روستای دستجان شهرستان اعلام شد و بلافاصله تیم های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند .

وی افزود:‌ در بررسی صحنه قتل شخص شد همسر این خانم در زمان وقوع قتل در حیاط منزل استراحت می کرده و متوجه وقوع قتل نمی شود و ساعتی بعد از قتل به داخل اتاق رفته و با جسد همسرش مواجه می شود که بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش می کند .

روشنایی تصریح کرد: در بررسی انجام شده کارشناسان پلیس مشخص شد این خانم با ضرب یک گلوله از یک اسلحه کلت کمری به قتل رسیده و حسب اظهارات همسرش مقدار تقریبی بیست میلیون تومان از  طلاجات او سرقت شده است .

وی تصریح کرد: با حضور بازپرس ویژه قتل و کارشناسان تشخیص هویت، صحنه جرم به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت و اثربرداری شد .

این مقام انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، در کمتر از هفت ساعت مظنونان به قتل که دو جوان اهل همان روستا بودند شناسایی شدند و در عملیاتی غافلگیرانه، مخفیگاه آنان مورد بازرسی قرار گرفت و هر دو نفر دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این دو جوان،  طلاجات سرقت شده به همراه یک قبضه سلاح کلت کشف شد .

وی در ادامه گفت:‌ در بازجویی های اولیه از دو فرد دستگیر شده، آنان به برنامه ریزی سرقت طلاجات و قتل مقتول اعتراف کردند که  تحقیقات تکمیلی در این خصوص با هماهنگی مرجع قضایی در حال انجام است .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: