واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

فالکائو از رویای بزرگ خود گفت

ستاره کلمبیایی موناکو تاکید کرد که حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رویای بزرگ او است و نمی‌خواهد چنین رویایی را از دست بدهد.
تدبیر24»فالکائو روزهای کابوس‌واری را در منچستر یونایتد و چلسی پشت سر گذاشت. او بعد از حضور قرضی در این دو تیم انگلیسی تصمیم گرفت که به موناکو برگردد.

این بازیکن کلمبیایی با بازگشت به موناکو و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم توانست به روزهای اوج خود برگردد و الان یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا است. قهرمانی با موناکو در لیگ فرانسه و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد که فالکائو بار دیگر به تیم ملی فوتبال کلمبیا دعوت شود.

او تاکید کرد که بازی کردن در جام جهانی رویای او است و می‌خواهد به این رویای بزرگ دست پیدا کند.

فالکائو گفت: متاسفانه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از دست دادم. آسیب دیدگی کابوس‌واری را پشت سرگذاشتم. برایم بسیار سخت بود که نتوانم در جام جهانی بازی کنم چرا که این رقابت بزرگ‌ترین و به یادماندنی‌ترین رقابت برای هر بازیکن است.

او ادامه داد: خوشبختانه الان در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برم. نمی‌خواهم حضور در روسیه را از دست بدهم. امیدوارم به رویای خود دست پیدا کنم و بتوانم در جام جهانی بازی کنم.

کلمبیا با ۲۴ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی قرار دارد و شانس بالایی برای صعود به روسیه دارد.

برچسب ها: تدبیر24 فالکائو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: