واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

ناهماهنگی ها برطرف شود

قطعا اگر دولت یازدهم عملکرد منفی و نامطلوبی از خود به جای می گذاشت مردم مجدد دکتر روحانی را آن هم با رای بالاتر انتخاب نمی کردند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز دوباره به وزرا برای تحقق برنامه های دولت رای اعتماد نمی دادند.
تدبیر24»کلیدملی علیرضا رحیمی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت روحانی در چهار سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت که دولت در چهار سال پیش رو بر تعامل قوا و ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر در بین مسوولان تلاش کند.

به گزارش کلیدملی علیرضا رحیمی در ارزیابی از عملکرد دولت یازدهم گفت: عملکرد دولت دکتر روحانی در چهار سال گذشته به صورت نسبی در حوزه های مختلف مثبت بوده  است. البته کسی منکر نواقص در این دوران نیست ولی در مجموع می توان دولت یازدهم را در بسیاری از حوزه ها موفق دانست.

وی ادامه داد: قطعا اگر دولت یازدهم عملکرد منفی و نامطلوبی از خود به جای می گذاشت مردم مجدد دکتر روحانی را آن هم با رای بالاتر انتخاب نمی کردند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز دوباره به وزرا برای تحقق برنامه های دولت رای اعتماد نمی دادند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون امید در جمع بندی رای مجدد مردم به روحانی و اعتماد مجلس به وزرا را نشان دهنده عملکرد مقبول و مثبت دولت یازدهم دانست و در عین حال گفت: البته دولت در این دوران نیز نواقصی داشته است که نمونه عینی آن را می توان در چالش های بین مجلس و دولت و حتی بین وزارت خانه ها دید، چالش هایی که انتظار می رود در چهار سال آینده برطرف شود.

رحیمی با ابراز اطمینان از آشنایی دکتر روحانی به این نواقص و ارزیابی برای رفع آن ها گفت: انتظار می رود رییس جمهور در جهت ایجاد انسجام بیشتر بین وزرا در سطوح مدیریتی و بالاتر حرکت کند ، همچنین به دنبال برقراری تعامل بین قوای سه گانه و انسجام و هماهنگی بیشتر باشد تا ناهماهنگی ها به بدنه دولت و مردم سرایت نکند که مردم شاهد ماجراهای حاشیه ای در مدیریت دولت و کشور نباشند.
برچسب ها: تدبیر24 ناهماهنگی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: