واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۸۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

اولویت کاری دولت

اقتصاد، معیشت و آب به هم وابسته اند، اقتصاد آب برای دولت بسیار حائز اهمیت است. در زمینه آب که مقوله ای بسیار جدی است دولت باید تمام تلاش خود را برای آن به کار ببرد.
تدبیر24»رحیم زارع  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آب،  حمل و نقل،  معیشت، اشتغال، محیط زیست و بازنشستگان را از اولویت های کاری دولت در چهار سال پیش رو عنوان کرد.
رحیم زارع با بیان این مطلب اظهار کرد: اقداماتی در زمینه حمل و نقل،  آب،  محیط زیست،  بازنشستگان،  معیشت مردم و اشتغال، 6 اولویتی هستند که دولت دوازدهم در چهار سال پیش رو باید در آن ها اهتمام لازم را داشته باشد.
نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی افزود: البته در حوزه حمل و نقل و محیط زیست اقداماتی انجام و گام هایی برداشته شده است، اما در زمینه آب که مقوله ای بسیار جدی است دولت باید تمام تلاش خود را برای آن به کار ببرد.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: اقتصاد، معیشت و آب به هم وابسته اند،  اقتصاد آب برای دولت بسیار حائز اهمیت است. 
این نماینده مجلس همچنین اظهار کرد: دولت باید محورهای ذکر شده را در برنامه های اصلی خود قرار دهد به ویژه مساله اقتصاد که باید تحول جدی در آن رخ دهد.
زارع در پایان ابراز کرد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هم باید فرا قوه ای بوده و از تجربه همه سازمان ها،  نهادها،  مجلس و...  استفاده کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: