واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

مهمترین موفقیت دولت

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام مهمترین موفقیت دولت یازدهم بوده و افکار عمومی و برخورد با واقعیت ها و بررسی آمار نشان می هد که کفه ترازوی کار مثبت سنگین تر از نقاط منفی دولت است.
تدبیر24»محمد کاظمی، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه دولت یازدهم نقاط مثبت خوبی در عملکرد چهار ساله خود داشته است، افزود: موضوع به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته ای با کشورهای 1+5 یکی از مهمترین نقاط قوت دولت در دوره یازدهم ریاست جمهوری است.
وی ادامه داد: این اتفاق توانست با ایجاد امنیت در فضای اقتصادی همراه شود و فضا را برای ورود سرمایه و سرمایه گذار به کشور فراهم کرده است که این خود می تواند به رونق اقتصاد و تولید و در نهایت اشتغال کمک کند البته چالش اساسی دولت را در بحث اشتغال پابرجاست و ناتوانی دولتمردان اقتصادی در خارج کردن کشور از رکود مشهود است.
کاظمی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم باید تلاش مضاعفی برای برطرف سازی مشکلات کشور کند، اظهار داشت: تمام مواردی که به عنوان نقاط ضعف دولت یازدهم محسوب می شود، دولت دوازدهم باید تلاش کند تا این آسیب ها به حد توان پیگیری و برطرف شود.
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس همراه دولت برای رسیدن به اهداف خود است، اضافه کرد: مجلس برای تسهیل شرایط کاری دولت می تواند در جهت تصویب لوایح مورد نیاز آن قدم بردارد و با حمایت قانونمند از کابینه دولت، شرایط و زمینه ها را برای این موضوع آماده کند.
وی با اشاره به اینکه تراز عملکرد دولت یازدهم، مثبت است، تاکید کرد: در بررسی افکار عمومی، برخورد با واقعیت ها، بررسی آمار و عملکرد دولت نشان می هد که کفه ترازوی کار مثبت دولت سنگین تر از نقاط منفی آن است. باید توجه داشت که برخی از آسیب ها و نارسایی های موجود در کشور خارج از توان دولت بوده است.
کاظمی تصریح کرد: باید توجه داشت بخشی از اقتصاد که در اختیار دولت نیست در حوزه های سیاسی، حقوق شهروندی و حقوق قضایی و تولید و اشتغال تاثیر می گذارد و اینها از دست دولت خارج است، ضعف ها و قوت هایی که دولت در این رابطه داشته که موفق نشده نقاط ضعف خود را به صورت تمام پوشش بدهد.
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی درباره سیاست وزرا در پیشبرد برنامه های دولت، اظهار داشت: آقای روحانی در ایام تبلیغات انتخاباتی برنامه هایی را به مردم ارائه کرده بود که مهمترین وظیفه دولت و خود رئیس جمهور تحقق شعارهای انتخاباتی است و به نظرم بیشترین ممیزی و خصوصیت آن مسائل اشتغال و تولید است که باید به سمت و سوی جذب سرمایه های خارجی پیش برود و تلاش شود که دولت در این زمینه موفق عمل کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: