واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۸۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

صلابت همیشگی را نداشتیم

سرمربی تیم ملی فرانسه از توقف برابر لوکزامبورگ ابراز ناراحتی کرد ولی به بازیکنان تیمش پیام داد تا در صورت برد در دو بازی به جام جهانی می روند.
تدبیر24»تیم‌ ‌ملی فرانسه دیشب (یکشنبه) در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر لوکزامبورگ در خانه به میدان رفت و در حالی که همگان انتظار داشتند "خروس‌ها" کار سختی برابر حریف نداشته باشند  ولی ۹۰ ‌دقیقه تلاش دو تیم بدون گل به پایان رسید.

در این بازی بارها تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه برای گلزنی تلاش کرد ولی تلاش بازیکنان آنها به گل منجر نشد.

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه بعد از پایان این مسابقه، گفت‌: فوتبال همین است. در برخی از مواقع این طور می‌شود. شانس های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم. شاید به اندازه کافی ‌دقیق نبودیم. لوکزامبورگ در این بازی قهرمانانه بازی کرد و ما قدرت و صلابت همیشگی را نداشتیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین، گفت‌:  برای کسب پیروزی در این مسابقه هر کاری که لازم بود را انجام دادیم. قطعا ظرفیت بازیکنان ما بیش از این‌ها است. ما می‌توانیم خیلی بهتر از اینها عمل کنیم. من در کل آدم مثبت اندیشی هستم. وقتی چهار گل هم برابر هلند به ثمر رساندیم، تغییری در وضعیتم ایجاد نشد. حریف را اصلا دست کم نگرفتم. در حال‌ حاضر بازیکنان خیلی ناراحت هستند  ولی این ناراحتی نباید ادامه‌ داشته باشد، چون ما از نظر امتیازی در شرایط بسیار بهتری نسبت به دو هفته‌ قبل قرار داریم. همه چیز در دست خودمان است. اگر دو بازی باقی‌ مانده را با برد به پایان برسانیم همه چیز تمام است و به جام جهانی رسیده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: