تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

می‌خواهم با PSG تاریخ‌ساز شوم

ستاره جدید پاری ‌سن‌ ژرمن تاکید کرد که علاقه زیادی به بازی کردن کنار نیمار دارد. او گفت که می‌خواهد در تیم جدیدش تاریخ‌ساز شود.
تدبیر24»کیلیان ام‌باپه در فصلی که گذشت عملکرد خیره کننده‌ای در موناکو داشت و توانست بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت.

این بازیکن ۱۸ ساله مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفت و در نهایت تصمیم  گرفت که پیراهن پاری ‌سن‌ ژرمن را بر تن کند و با قراردادی یک ساله راهی این تیم شود.

او درباره حضور خود در PSG، گفت‌: در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برم و می‌خواهم  با پاری ‌سن‌ ژرمن تاریخ‌ساز شوم. بازیکنان بزرگ یا در تیم باشگاهی یا در تیم‌ ‌ملی خود تاریخ ساز می‌شوند و من می‌خواهم هم با تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه و هم با پاری ‌سن‌ ژرمن تاریخ ساز شوم.

او درباره این سوال که آیا حضور نیمار باعث شد تا پاری ‌سن‌ ژرمن را انتخاب کند، پاسخ داد: بازی کردن در کنار نیمار استثنایی خواهد بود و بدون شک از آن لذت می‌برم اما قبل از نیمار هم به پاری ‌سن‌ ژرمن علاقه داشتم.

ام‌باپه همچنین در پایان سخنان خود، بیان‌ کرد: من راهی باشگاه بزرگی شده‌ام و طبیعی است که اهداف بزرگی هم در سر دارم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هدف بزرگ من با پیراهن پاری ‌سن‌ ژرمن است و امیدوارم که خیلی زود به رویایم برسم.

آینده درخشانی در انتظار ام‌باپه است و آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال لقب پله جدید را برای این بازیکن انتخاب کرده است و باید دید که آیا او می‌تواند در پاری ‌سن‌ ژرمن انتظارات را بر آورده کند یا نه.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: