واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به منصوریان اولتیماتوم دادند

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: اگر گذشت داشتیم گل‌های بیشتری به استقلال می‌زدیم.
تدبیر24»دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال با نتیجه یک بر صفر به سود پارس جنوبی به پایان رسید. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: من خیلی تمرکز بالایی ندارم. بازی سنگینی بود بخصوص زمانیکه بازیکن ما اخراج شد. من به یاد ندارم به خاطر تاخیر در پرتاب اوت دستی کارت زرد بدهند. سوای از قضاوت خوب خورشیدی این صحنه شک و شبهه برای من ایجاد کرد.

او ادامه داد: بعد از گل استقلال میدان داری کرد و رو به توپ‌های بلند آورد. ما اگر در ضدحملات خوب عمل می‌کردیم و گذشت داشتیم گل‌های بیشتری میزدیم. مطمئنا پس از بررسی فیلم بازی بازیکنانی که گذشت نداشتند را جریمه می‌کنیم. استقلال بازی بدی را ارائه نکرد ولی مصدومان زیادی داشت. به نظر من شانس یار استقلال نیست. ما ساختار دفاعی‌مان را به مرحله‌ای رساندیم که در دو دیدار اخیر گل نخوردیم.
تارتار افزود: من از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که همه زرد پوشیده بودند. وقتی به ورزشگاه آمدم مطمئن بودم پیروز می‌شویم.

سرمربی پارس جنوبی گفت: ما بازی به بازی که پیش رفتیم فهمیدیم که ظرفیتمان بالاست و پس از آن دو بازیکن با کیفیت مثل مطهری و اومانیا جذب کردیم. اینکه می‌توانیم با پرسپولیس بزرگ که در آسیا نتیجه می‌گیرد رقابت کنیم به ما روحیه می‌دهد. امیدوارم این در روند کار ما تاثیر گذار نباشد.
تارتار درباره بازی تدافعی تیمش پس از زدن گل بیان کرد: ما اساس کارمان را روی ضدحمله گذاشتیم. می‌دانستیم وقتی استقلال بخواهد به گل برسد بی‌مهابا حمله می‌کند. ما از دفاع‌های کنارشان استفاده کردیم و موقعیت خاصی هم به آن ها ندادیم. من به بازیکنان دفاعی‌مان خسته نباشید می‌گویم که عالی بودند.
او درباره تنبیه بازیکنانی که گذشت نداشتند گفت: امید خیلی دوست داشت گل بزند. ما فیلم را می‌بینیم و هر کسی که گذشت نداشته تنبیه می‌کنیم.
سرمربی پارس جنوبی درباره اولتیماتوم به منصوریان گفت: این کار ما را سخت کرد که استقلال چنین بحرانی داشت. آنها در نیمه دوم بی‌مهابا حمله می‌کردند. به نظرم باید تحمل کنند. آنها سال قبل هم وضعیت اینچنینی داشتند ولی در نهایت نتیجه گرفتند. منصوریان سال‌هاست در ابتدای فصل نتیجه نمی‌گیرد. باید به مربی این امید را بدهید که روی کارش تمرکز داشته باشد. من هم چنین تجربه‌هایی داشتم. مثلا در داماش گیلان که پس از هفته هفتم نباختیم و هفتم شدیم. به نظرم استقلال زمانی وارد بحران شد که به منصوریان اولتیماتوم داده شد. اگر اولتیماتومی هم بود باید در خانواده استقلال مطرح می‌شد.

برچسب ها: تدبیر24 منصوریان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: