واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

می‌توان اسرائیل را محو کرد

رئیس کمسیون امنیت و سیاست خارجی کنست صهیونیستی هشدار داد که هر گونه اشتباهی در منطقه می تواند منجر به محو اسرائیل از نقشه شود.
تدبیر24»مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی گزارش داد، آوی دیختر، رئیس سابق سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی (شاباک) در جریان همایشی که در مرکز موسوم به "سیاست‌های ضد تروریسم" در قدس برگزار شد، خاطرنشان کرد که توافقنامه‌های اسلو شکست خورده است و "تروریسم فلسطینی" امروز بیش از سال ۱۹۹۳ اسرائیل را تهدید می‌کند.

وی افزود: ما باید به شکست توافق اسلو پس از گذشت ۲۴ سال اذعان کنیم. ما، عرب ها، اروپایی ها و آمریکایی ها انتظار داشتیم که اسلو منجر به توقف عملیات های خشونت بار و تیراندازی ها شود و تشکیلات خودگردان تمامی تجاوزات خود را متوقف کند.

رئیس کمسیون امنیت و سیاست خارجی کنست صهیونیستی تأکید کرد: ما فکر می کردیم که با تشکیلات خودگردان فلسطین توافق امضا می‌کنیم که تنها یک قدرت نظامی به نام نیروهای امنیتی داخلی و یک قانون یکپارچه دارد اما طی ۱۰ سال گذشته ۲ حکومت، یکی در غزه و دیگری در رام‌الله شکل گرفته است.

دیختر اعلام کرد که مذاکرات چه در دوره یاسر عرفات و چه در دوره محمود عباس هیچ شانسی برای به نتیجه رسیدن نداشت و مهم‌ترین مانع بر سر راه تفاهم طرفین فلسطینی و اسرائیلی، نگرش به تروریسم به عنوان یک قهرمان و دیگری افتخار فلسطینی ها به زندگی به عنوان یک آواره است.

وی مدعی شد:‌ وقتی ما با حماس و جهاد اسلامی در فلسطین و داعش و گروه های دیگر مواجه می شویم، باید با آن مقابله کنیم؛ چرا که اگر امروز با آنها مقابله نکنیم، فردا قوی‌تر و از لحاظ تسلیحات مجهزتر خواهند شد. ما باید قوی‌ترین طرف در منطقه باشیم؛ وگرنه نمی توانیم به حیات خود ادامه دهیم.

رئیس سابق شاباک در عین حال تاکید کرد: به تدریج متوجه می شویم که بازیگر اصلی در منطقه، طرف سنی نیست بلکه طرف شیعی است که نقش خطرناکی ایفا می کند.

برچسب ها: تدبیر24 اسرائیل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: