واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۹۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

تساوی برابر آرسنال نتیجه بدی نیست

سرمربی چلسی از تساوی برابر آرسنال راضی است و آن را نتیجه ای خوب دانست.
تدبیر24»چلسی در حساس‌ترین بازی هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از آرسنال پذیرایی کرد که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کونته بعد از بازی ، گفت‌: بازی خوبی بود و هر دو تیم فرصت های گلزنی داشتند. هم ما و هم آرسنال شانس پیروزی داشتند اما در نهایت بازی مساوی شد.

او درباره اخراج داوید لوئیز، گفت: دوست ندارم که درباره داوری صحبت کنم. در گذشته چنین کاری انجام نداده ام و الان هم چنین چیزی را دوست ندارم. لوئیز خطای انجام داد و داور هم واکنش نشان داد.

کونته درباره عملکرد موراتا، گفت‌: از نظر من آلوارو بازی خوبی را به نمایش گذاشت و من از عملکرد این بازیکن راضی هستم. من نظر دیگری نسبت به شما دارم و نمی‌توانم از موراتا انتقاد کنم.

سرمربی چلسی ادامه‌ داد: در ۲۰ دقیقه نخست بازی خوب بودیم اما در ۲۰ دقیقه دوم این آرسنال بود که بهتر بازی کرد. آرسنال یکی از تیم‌های  خوب لیگ جزیره است و طبیعی است که برابر این تیم کار سختی پیش رو داشته باشیم. در آرسنال بازیکنان بزرگی بازی می‌کنند و باید بگویم که کار سختی برابر این تیم داشتیم.

کونته به ستایش از هازارد پرداخت و گفت‌:  هازارد بار دیگر نشان داد که بازیکن بزرگ است. او مصدومیت سختی را پشت سرگذاشت و در بازی بعدی به ترکیب اصلی بر می‌گردد.

سرمربی ایتالیایی چلسی در پایان سخنان خود ، گفت‌: امیدوارم که در دیدارهای بعدی داوران مهربان تر با ما برخورد کنند و از این حیث خوش شانس باشیم. گاهی اوقات حریف شایسته کارت قرمز است و گاهی اوقات تیم ما و چنین چیزهای در داوری زیاد اتفاق می افتد.

چلسی از پنج بازی خود در فصل جاری ۱۰ امتیاز کسب کرده و در رده سوم جدول رده‌بندی جای دارد.

برچسب ها: تدبیر24 آرسنال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: