واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

مشکلات رزرو خوابگاه دانشجویان

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا از تلاش مسئولان دانشگاه برای حل مشکلات رزرو خوابگاه دانشجویان بومی خبر داد.

تدبیر24»دکتر منصور غلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات رزرو خوابگاه دانشجویان بومی دانشگاه بوعلی سینا تأکید کرد: مشکلات به وجود آمده به ویژه در تعویق زمان رزرو خوابگاه‌ها به علت توزیع فضاهای موجود و ظرفیت‌های قابل استقاده بوده و تلاش مسئولان دانشگاه بر حل این مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه انتظار است وقتی دانشجویی بومی اطلاق می‌شود از امکانانت بومی نیز استفاده کند، خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان دانشگاه برای خوابگاه دانشجویان بومی نگرانی و دغدغه دارند، از احساس مسئولیت آنهاست و حتی سعی کرده‌ایم محاسبه مسافت دانشجویان بومی را از ۱۰۰ کیلومتر را به ۵۰ کیلومتر کاهش دهیم.

غلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره برنامه‌ریزی اسکان دانشجویان جدیدالورود با تأکید بر اینکه اسامی دانشجویان دیرهنگام از سوی سازمان سنجش اعلام شده است، گفت: برای این دانشجویان در سالن‌های مطالعه و نمازخانه‌ها اسکان موقت پیش‌بینی شده است تا فرآیند اسکان دائمی آنان تکمیل شود و مشکلی از این بابت نداریم.

وی درباره زمان پذیرش دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی هم عنوان کرد: نزدیک به ۱۵-۱۰ روز از زمان‌بندی تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی از جمله خوابگاه‌های پسرانه عقب افتاده‌ایم اما جای نگرانی نیست و معاونت دانشجویی وعده انجام تدریجی فرآیند پذیرش در روزهای پایانی شهریورماه را داده است.
برچسب ها: تدبیر24 خوابگاه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: