واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰

شکایت کارگردان فرشتگان قصاب از موسسه آوینی

کارگردان فیلم فرشتگان قصاب با نوشتن متنی در وبلاگش به مانع‏تراشی موسسه آوینی در راه اکران دانشگاهی فیلمش اعتراض کرد.

به گزارش تدبیر24 به نقل از رجا، سهیل سلیمی کارگردان فیلم تحسین شده «فرشتگان قصاب» در وبلاگش با اشاره به درخواست تعداد زیادی از فعالان دانشجویی برای اکران دانشگاهی فیلمش نوشته است:

«از بهمن ماه سال نود و یک که فیلم سینمایی فرشتگان قصاب در جشنواره فجر مطرح شد، همواره تعداد بسیاری از فعالان دانشجویی در دانشگاه های متعدد کشور ضمن تماس با بنده و ابراز احساسات نسبت به فیلم متقاضی اکران فیلم در دانشگاه مطبوع‏شان بوده‏اند. بنده نیز بارها تاکید کرده‏ام که این مهم باعث افتخار من است و اساساً خودم را مسئول می‏دانم نسبت به مخاطبانم.

البته عزیزان زیادی گله‏مند هستند که چرا برای اکران فیلم در مراکز مطبوع‏شان باید هزینه‏ی گزافی را پرداخت نمایند. بنده به برخی عزیزان تلفنی توضیح دادم اما با توجه به دلخوری پیش آمده لازم است تا نکاتی را روشن نمایم. برای اکران فیلم، بنده یا تهیه‏کننده‏ی محترم فیلم هیچ دستمزد یا حق الزحمه‏ای را از هیچ دانشگاه، ارگان، سازمان یا حتی موسسه‏ی خصوصی تقاضا نکرده‏ایم و این مبالغ صرفاً از طرف گروه فیلم و سریال موسسه شهید آوینی دریافت می‏شود.

لذا بدینوسیله اعلام می‏کنم که بنده با گرفتن آن مبالغ سنگین به هیچ وجه موافق نبوده و نیستم و امیدوارم عزیزان این بداخلاقی را از چشم بنده نبینند. بارها در صحبت با عزیزان گلایه‏مند گفته‏ام و باز تاکید می‏کنم که این گونه اکران‏ها باید رایگان یا با هزینه‏ی حداقلی باشد. امیدوارم دوستان عزیز ضمن حلال کردن بنده حمایت‏های خود را از این سرباز کوچک جبهه‏ی فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ ننمایند.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: