واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۰

توافق ژنو یک نقطه عطف تاریخی

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: توافق ژنو یک نقطه عطف تاریخی در نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش تدبیر24  دکتر صادق زیباکلام روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تاریخ جمهوری اسلامی ایران به قبل و بعد از توافق ژنو تقسیم خواهد شد، همچنانکه در ذکر حوادث تاریخی به قبل و بعد از مشروطه، انقلاب اسلامی و جنگ اشاره می کنیم. 
 
وی با بیان اینکه سه آذر و توافق ژنو یکی از مقاطع تاریخی خواهد شد افزود: اهمیت ژنو خیلی در بحث هسته ای نیست، بلکه در آن شکافی است که در مواجهه با آمریکا و غرب بوجود آمد و شروعی برای یک روند جدید در جمهوری اسلامی است. 
 
وی افزود: این توافق آغاز شکفتن مبارک خط اعتدال و میانه روی است و یک گام تاریخی مهم و سرنوشت ساز در نظام جمهوری اسلامی است. 
 
زیبا کلام با اشاره به نقش برخی کشورهای تندروها در سنگ اندازی و به توافق نرسیدن مذاکرات گفت: الان همه آن گروه های تندرو و جریانات تندرو سلطنت طلبان عزادار هستند. 
 
وی خاطرنشان کرد: این توافق نه تنها در داخل کشور با استقبال گرم و خوشحالی مردم مواجه بود، بلکه در داخل آمریکا هم اکثر شهروندان از این امر استقبال کردند. 
 
زیبا کلام با تمجید از عملکرد بسیار درخشان تیم مذاکره کننده در حصول توافق گفت: باید به تیم مذاکره کننده و شخص دکتر ظریف مدال طلا داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: