واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۹۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

شغل جدید دختر جوان

پرستاری از سگ، شغل جدیدی است که این روزها عده ای حتی به صورت مجانی دنبال انجام آن هستند. اقدامی که نشانه بروز خلأ عاطفی در زندگی برخی افراد است.
تدبیر24»زن جوان که به قول خودش حال و حوصله هیچ یک از اطرافیان خود را ندارد، در حالی از خانه خارج شد که سگ پاکوتاهی را در آغوش داشت و با دست دیگرش هم دست کودک 4 ساله خود را گرفته بود.

همین که درب منزل را بست، دست فرزند خود را رها کرد و نخست سگ پاکوتاهش را در جای مخصوصش نشاند. بعد از کلی قربان صدقه رفتن سگ بی زبان، نگاهش به دختر خردسالش که تکیه بر ماشین زده و مادر را هاج و واج تماشا می کرد افتاد.

بعد از مکثی کوتاه، دخترک بیچاره را روی صندلی عقب ماشین نشاند و کمربندش را بست و پشت فرمان نشست و راه افتاد. دخترک تمام طول مسیر را به دور از مادر و محبت های او سپری کرد. در حالی که زن جوان مدام قربان صدقه سگ خانگی خود می رفت و او را با نام همدم صدا می زد.

دخترک صورتش را به شیشه ماشین چسبانده بود و به آدم ها و ماشین هایشان در خیابان خیره شده بود و مادر تمام هوش و حواسش به همدم بود.

در دنیای به ظاهر رو به پیشرفت امروز، مهر مادری و محبت پدری برای برخی از افراد با عقب گرد شدید مواجه است و گاهی هر حیوان خانگی تمام محبت و عاطفه والدین کودکان را به خود معطوف می کند.

برچسب ها: تدبیر24 دختر جوان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: