واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹

لیگ کشتی فرنگی روی هوا

سرپرست سازمان لیگ کشتی می‌گوید که با انصراف دو تیم از حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی احتمالا این مسابقات برگزار نخواهد شد.
تدبیر24: محمد ابراهیم امامی در گفت‌وگو  با ایسنا، اظهار کرد: تیم‌های باشگاه امام رضا (ع) و البرز از حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف دادند و تنها تیم‌های بابل ، قم و اندیمشک باقی مانده‌اند که با حضور سه تیم نمی‌توان لیگ برگزار کرد. طی چند روز آینده منتظر اعلام آمادگی تیم‌های جدید خواهیم ماند و گرنه باید در جلسه‌ای در فدراسیون کشتی تکلیف لیگ کشتی فرنگی را مشخص کنیم، چون اگر درباره زمان مشخصی برگزار نشود با برنامه تیم‌های ملی تداخل پیدا خواهد کرد.
وی افزود: نمی‌دانم چرا اسپانسرها با همه افتخاراتی که کشتی فرنگی کسب کرده گرایشی به این رشته نشان نمی‌دهند. البته خود اهالی فرنگی هم باید تلاش بیشتری کنند. ما همه کارهایی که برای لیگ آزاد انجام داده بودیم برای فرنگی هم کردیم و قصدمان برگزاری همزمان لیگ کشتی آزاد و فرنگی بود، اما تا این لحظه که با اعلام آمادگی فقط سه تیم نمی‌توانیم لیگ را برگزار کنیم.
سرپرست سازمان لیگ کشتی در پایان اظهار کرد: اگر نسبت به این قضیه بی‌تفاوت باشیم در سال‌های آینده هم با مشکل مواجه خواهیم شد. توقع ما این است که استان‌هایی مثل فارس، اصفهان، اردبیل و تهران که در کشتی فرنگی قوی هستند اعلام آمادگی کنند تا لیگ را برگزار کنیم و گرنه احتمالا این رقابت‌ها امسال برگزار نخواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: