واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۹۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

استمرار مذاکرات با روس‌ها

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه براساس برنامه ششم به دنبال برداشتن قدم‌هایی رو به جلو در صنعت نفت و گاز هستیم، روس‌ها می‌توانند شرکای خوبی برای ما باشند.

تدبیر24»جلال میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز در مسکو اظهار داشت: عرضه گاز اضافه ‌ای که در بازار وجود دارد به نوعی می تواند در راستای این همکاری ها و نشست‌ها جمع وجور شده و قیمت‌ها به سمت منطقی شدن پیش برود.

وی افزود: درواقع استمرار مذاکرات با روس‌ها و حفظ همراهی ها به خاطر منافع مشترک به حفظ وضع موجود و تقویت بسترها برای همکاری بیشتر در راستای منافع تولیدکنندگان نفت کمک می کند.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: در ارتباط با گاز هم یک تفاوت وجود دارد و آن هم این است که روس‌ها خود از موسسین سازمان کشورهای تولیدکننده گاز به همراه ایران، قطر و چند کشور دیگر هستند. در اینجا هم به نوعی همکاری ها می تواند کمک کند که شرایط به نفع تولیدکنندگان رقم خورد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: به هر حال در کنار منافع کشورها و ثبات نسبی در بازار جهانی نفت ما همکاری فنی هم با روس‌ها داریم. درواقع شرکت‌های معتبر روسی در زمینه استخراج نفت و گاز فعال هستند.

میرزایی خاطرنشان کرد: اکنون که به دنبال متحول کردن صنایع نفت و گاز هستیم تا قدم‌هایی رو به جلو براساس برنامه ششم برداریم، روس‌ها می توانند در این زمینه شرکای خوبی برای ما باشند.

وی در پایان تصریح کرد: در زمینه استخراج و توسعه میادین مشترک نیز روس‌ها می توانند به ما کمک کنند و قطعا این توسعه همکاری دو جانبه در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها: تدبیر24 مذاکرات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: