واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵

نامه مجلس به دولت

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: مجلس طی نامه ای از آقای روحانی خواسته تا اصل متن توافقنامه ژنو را در اختیار مجلس جهت مطالعه و بررسی قرار دهد.
به گزارش تدبیر24 مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی دانا در پاسخ به سوالی در مورد صحبت های ضد و نقیض در مودر نتایج تفاهم نامه ژنو و امتیازات رد و بدل شده اظهار داشت: نکته اول اینست که ما اصل را اعتماد به هیئت مذاکره کننده می دانیم و نکته حائز اهمیت بعدی اینست که این متن، تفاهم نامه است نه توافق پایانی و قطعا با جلوتر رفتن روند مذاکرات خیلی از شبهات مشخص خواهد شد ولی در عین حال برخی اظهارات ضد و نقیض هم وجود دارد.

وی افزود:این اظهارات ضد و نقیض اگر در متن اصلی هم باشد باید مورد بررسی قرار بگیرد ولی ملاک اصلی متن کامل و ترجمه شده تفاهم نامه است که مورد استناد خواهد بود؛ البته مجلس هم طی نامه ای از آقای روحانی خواسته تا اصل این متن را در اختیار مجلس جهت مطالعه و بررسی قرار دهد.

وی تصریح کرد: مسئله اینست که هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و اگر طرف غربی بخواهد تعهدات خود را انجام ندهد ما هم از انجام مفاد تفاهم نامه خودداری خواهیم کرد.

لاهوتی گفت:قرار شده که آقای ظریف در آینده نزدیک یک روز به مجلس بیاید و در جلسه‌ای غیر علنی بندهای مختلف و شبهات این تفاهم نامه را تشریح کند.

این نماینده مجلس در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: ما امیدواریم که گفته های هیئت مذاکره کننده مصداق بارز همان مفاد تفاهم نامه باشد که در اینصورت گام اولیه مثبتی برداشته شده و قطعا مجلس و دولت در زمینه توافق نامه اصلی با هم همفکری خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: