واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲

راز ‫قتل زن و شوهر کهنسال

در پي كسب خبري از مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان بابل در 12 آبان ماه گذشته مبني بر وقوع قتل در منزل يكي از شهروندان در شهر اميركلاي موضوع به طور ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي بابل قرار گرفت.
به گزارش تدبیر24 به نقل از روزنامه اطلاعات، مأموران پليس آگاهي شهرستان بابل از راز قتل زن و شهر كهنسال كه چندي پيش در منزلشان در شهر اميركلا به طرز فجيعي به قتل رسيدند پرده برداشتند.

در پي كسب خبري از مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان بابل در 12 آبان ماه گذشته مبني بر وقوع قتل در منزل يكي از شهروندان در شهر اميركلاي موضوع به طور ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي بابل قرار گرفت. براساس اين گزارش، مأموران با حضور در صحنه قتل در بررسي‌هاي اوليه با جنازه پيرمرد و پيرزني غرق در خون را كه با ضربات چاقو به قتل رسيده بودند، مواجه شدند. آنان با انجام تحقيقات بيشتر و استفاده از شگردهاي خاص دريافتند، مقتولان حادثه به نام‌هاي «عباسعلي ـ ع و زنش كلثوم ـ س» از سوي سارق يا سارقان پس از سرقت جواهرآلات و طلاجات به قتل رسيدند. اين گزارش مي‌افزايد: مأموران با شناسايي علت و انگيزه قتل و با توجه به شواهد و قرائن موجود يكي از بستگان مقتولان را به اتهام قتل دستگير كردند.

متهم ابتدا منكر هرگونه ارتكاب جرمي شد اما با گذشت 2 هفته از وقوع اين جنايت با توجه به شواهد و قرائن موجود در تحقيقات و بازجويي‌هاي فني پليس لب به اعتراف گشود و به قتل اين دو نفر با همدستي فردي پنجاه ساله اقرار كرد. مأموران در ادامه اين فرد را نيز دستگير كردند كه متهمان به قتل در اظهارات خود به پليس اعلام كردند: نيمه‌هاي شب با ورود به منزل اين زن و شوهر پس از قتل آنان با چاقو جواهر و زيورآلات طلاي آنان به تعداد 10 تا 12 حلقه النگو و انگشتر طلا را سرقت كردند و متواري شدند. متهمان با تشريح صحنه جنايت در حضور بازپرس ويژه قتل پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: