واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲

تایید تجهیزات بازی‌های المپیک سوچی

توماس باخ، رییس کمیته‌ بین‌المللی المپیک اظهارکردتجهیزات و استادیوم‌های ساخته شده در ساحل سوچی بسیار با کیفیت هستند و تمام نیازهای ورزشکاران را تامین خواهند کرد.

به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، رییس جدید IOCبیان کرده است که برای ایجاد بهترین شرایط در بازی‌های المپیک زمستانی سوچی آماده است.

باخ در کنفرانس جدید در توکیو که اولین بازدید او از این شهر پس از انتخاب آن به عنوان برگزار کننده بازی‌های المپیک تابستانی 2020 بود، بیان کرد: ما از مقدمات بازی‌های المپیک زمستانی راضی هستیم. ورزشکاران شرایط بسیار خوبی در سوچی خواهند داشت.

رییس آلمانی کمیته‌ بین‌المللی المپیک اواخر اکتبر همراه با ولادیمیر پوتین از تجهیزات ساحل دریای سیاه بازدید کرد.

باخ در صحبت‌های خود به کیفیت دهکده المپیک و نزدیکی آن به استادیوم‌ها اشاره کرده است.

او بیان کرده است: با توجه به این که از دهکده‌های المپیک مختلفی بازدید کرده‌ام، می‌توانم بگویم که از دیدن دهکده المپیک سوچی بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌ام.

باخ اضافه کرده است که تنها معماری تجهیزات ورزشی این مسابقات نیستند که قابل توجه هستند، بلکه این تجهیزات تمامی نیازهای ورزشکاران و فدراسیون‌های بین‌المللی را برطرف می‌کنند.

باخ بیان کرد که این برای روسیه سخت خواهد بود که چهار سال بعد از این بازی‌ها در سال 2018 میزبان جام جهانی فوتبال باشد. با این حال مسکو تلاش زیادی برای برگزاری این گونه مسابقات می کند. این اتفاقات با سرعت زیادی در روسیه در حال پیشرفت هستند و زیر ساخت‌های برای میزبانی‌های بیشتر در حال گسترش هستند.

سوچی بزرگ‌ترین ساحل روسیه است که از نظر توریستی بسیار حائز اهمیت است. در شش سال گذشته برای گسترش زیر ساخت‌ها در این ساحل و ساخت هتل‌ها و استادیوم‌ها 50 میلیارد دلار هزینه شده است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: