واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۹۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

جدیدترین هشدار نظامی کره شمالی

نایب رئیس پارلمان کره شمالی روز شنبه هشدار داد این کشور آماده حمله به هر دشمنی است که مانع از مسیر آینده « روشن و صلح آمیز » این کشور شود.
تدبیر24»نایب رئیس پارلمان کره شمالی روز شنبه هشدار داد این کشور آماده حمله به هر دشمنی است که مانع از مسیر آینده « روشن و صلح آمیز » این کشور شود.

بر اساس این گزارش، آن یونگ چانگ که این اظهارات را در صد و سی و هفتمین نشست اتحادیه بین المجالس در سن پترزبورگ بیان می کرد افزود کره شمالی آماده است هر دشمنی را که قصد داشته باشد در برابر آینده روشن و صلح آمیز این کشور بایستد، از بین ببرد.

وی تصریح کرد « کشور ما می خواهد آینده ای صلح آمیز داشته باشد. ما برای دستیابی به این هدف آماده ایم آن دسته از دشمنان خودمان را که قصد دارند برسر این راه مانع تراشی کنند ، از بین ببریم.»

اوضاع در شبه جزیره کره طی چند ماه گذشته بر سر آزمایش های موشکی و هسته ای کره شمالی بدون توجه به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد به شدت متشنج شده است.

این بحران باعث شده است شورای امنیت شدیدترین قطعنامه خود را تا به امروز علیه کره شمالی تصویب کند. در همین حال واشنگتن و پیونگ یانگ نیز تهدیدهایی را علیه یکدیگر مطرح می کنند. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده است اگر این کشور مجبور به دفاع از خود و متحدانش در برابر کره شمالی شود ، این کشور به طور کامل نابود خواهد شد.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی نیز هشدار داده است آمریکا با بالاترین سطح از اقدام متقابل در تاریخ روبرو خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: