واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۹۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

روز ملی پارالمپیک

رییس IPC طی پیام ویدیویی در خصوص مراسم روز ملی پارالمپیک، گفت: هر چند که خود در این مراسم حضور ندارم، اما معتقدم که برپایی چنین مراسمی تنها محدود به یک هفته‌ نیست و یک رویداد بنیادی برای آینده جنبش پارالمپیک ا ست.
تدبیر24»اندرو پارسونز، رییس کمیته‌  IPC طی پیام ویدیویی به مناسبت بزرگداشت دهمین روز ملی پارالمپیک، اظهار کرد: می دانم که بیش از 53 هزار نفر از جمله دانش‌آموزان، کودکان و جوانان دارای معلولیت در مراسم روز ملی پارالمپیک حضور دارند که این رویداد محدود یک هفته‌ نیست و رویداد بنیادی برای آینده جنبش پارالمپیک محسوب می‌شود. من هم در کنار شما هستم. اگر چه خود در این مراسم حضور ندارم، اما به یاد شما هستم ، زیرا برگزاری چنین رویدادهایی همواره مورد حمایت IPC است.

وی ادامه‌ داد: این گونه برنامه‌ها  ابتکاری است که انجام آن در سراسر جهان لازم است. دوست داشتم که فرصت بودن در کنار شما را داشتم، شاید در آینده ای نزدیک و در سال‌های بعدی این امکان میسر شود که در روز ملی پارالمپیک در کنار شما باشم.

رییس IPC  در پایان خاطر نشان کرد: نتایج چنین برنامه‌هایی کاملا روشن است و فرصتی برای ظهور استعدادهای جدید میان گروه ورزشکاران ایران فراهم خواهم شد. ورزشکاران دارای معلولیت ایران فوق‌العاده‌ بوده و دارای استعداد هستند که دلیل آن کار بسیار خوب کمیته‌ ملی پارالمپیک ایران در رشته‌های ورزشی است و این گونه رویدادها شروع بسیار خوبی برای آغاز جذب و در مسیر قرار دادن ورزشکاران است. بهترین‌ها را در این هفته برای ورزشکاران آرزو می‌کنم و به زودی شما را خواهم دید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: