تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۹۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

ویزای اتباع افغانستان براساس دفترچه

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) با اشاره به اینکه مشکلی برای صدور ویزای اتباع افغانستان برای حضور در مراسم اربعیمن وجود ندارد گفت: ویزای این افراد براساس دفترچه اقامت آنها صادر می‌شود.

تدبیر24»حسین ذوالفقاری در گفت‌و گو با ایسنا، درباره نحوه صدور ویزا برای اتباع افغانستان اظهار داشت:  این افراد اگر بخواهند از مرز ایران برای حضور در مراسم اربعین عبور کنند، باید اسناد و مدارک رسمی داشته باشند تا سفارت عراق به آنها ویزا بدهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در سفر اخیر خود به عراق با مقامات این کشور توافقی داشتیم که براساس دفترچه اقامتی که ایران برای اتباع افغانستان صادر می‌کند، سفارت عراق به آنها ویزا بدهد که الان این کار در حال انجام است و اداره کل امور اتباع خارجه ما مدارک این افراد را می‌گیرد و نیروی انتظامی نیز دفترچه اقامت می‌دهد  و براساس آن دفترچه، دولت عراق ویزا صادر می‌کند. براساس این روند این کار در حال انجام است و ما برای حل مشکل این افراد اقدام کرده ایم.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور افزود: مشکل عراقی‌های مقیم ایران که اسناد رسمی ندارد را به همین شکل حل کرده ایم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: