واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
چند روز پس از توافق هسته ای صورت گرفت

در خواست کمک آمریکایی ها از ایران

ما با احترام از مقامات ایرانی می خواهیم که برای حفظ امنیت و سلامتی آقای لوینسون به ما کمک کنند تا وی به کشورش برگردد
تدبیر24: هنوز یک هفته از توافق هسته ای ایران با کشورهای 1+5 و از جمله آمریکا نگذاشته است که مقامات کاخ سفید به صورت رسمی از ایران درخواست کمک کرده اند تا یکی از طولانی ترین پرونده های خود را با کمک ایران حل کنند.  

کاخ سفید رسما از ایران درخواست کمک کرده است تا بتوانند یکی از ماموران سابق «اف بی آی» را که حدود شش سال پیش گم شده است را پیدا کنند. روبرت لوینسون از ماموران سابق اف بی ای در سال 2007 در جزیره کیش در ایران ناپدید شده است .  

بر اساس بیانیه رسمی کاخ سفید که در روز بیست و ششم نوامبر صادر شده است آمده است که ما با احترام  از مقامات ایرانی می خواهیم که برای حفظ امنیت و سلامتی آقای لوینسون به ما کمک کنند تا وی به کشورش برگردد.در بیانیه کاخ سفید آمده است که لوینسون از جمله آمریکایی هایی ست که زمان زیادی است دستگیر شده و خبری از او وجود ندارد. ایران بارها اعلام کرده است که اطلاعاتی درباره سرنوشت آقای لوینسون در اختیار ندارد.
 
رابرت لوینسون و یا آنطور که خانواده اش و دوستان می خوانندش «باب»، کارشناس بازنشسته فعالیتهای مافیا در بخش مبارزه با جرائم سازمان یافته پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) است که در اسفند ۱۳۸۵ در جزیره کیش ناپدید شد. باب که ازسال ۱۹۹۸ میلادی باز نشسته شده است در بعد ازایام بازنشستگی به عنوان کارشناس مافیای روسیه و ایتالیا و همچنین باندهای زیرزمینی اقتصادی فعالیت آزاد خود را در قالب کارآگاه خصوصی برای کمپانی های خصوصی در آمریکا و اروپا فعالیت می کرده است، در خلال این شغل باب پرونده ای را با موضوعیت تجارت قاچاق سیگار ظاهرا ازدفتر نمایندگی کمپانی گروه آلتریا در دوبی دریافت می دارد که برسر همین پرونده وی اواسط اسفند ماه سال ۱۳۸۵ برای تحقیق بر سر قاچاق این سیگار به ایران و پاکستان وارد جزیره کیش شده و چندی بعد نیز ناپدید میشود، سفر به جزیره کیش حتی برای شهروندان آمریکایی نیازی به اخذ روادید از کنسولگری ایران ندارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: