واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳

معرفی 5 استاندار جدید

وزیر کشور با اشاره به معرفی استانداران جدید در 20 استان کشور گفت: استانداران پنج استان دیگر طی چند روز آینده معرفی شده و آغاز به کار می کنند.
به گزارش تدبیر24 یه نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلیˈ روز چهارشنبه هنگام ورود به زاهدان برای حضور در مراسم معرفی استاندار جدید سیستان و بلوچستان بدون توضیح بیشتر، همچنین اظهار داشت: شناسایی ظرفیتهای سیستان و بلوچستان، تقویت باورهای دینی، انسجام و وحدت، استفاده از نیروهای خبره و کارشناس و تشریک مساعی با مردم در تصمیم گیریها باید مهمترین اولویتهای استاندار جدید باشد.

وزیر کشور افزود: هر چه به مردم تکیه کنیم موفقتر خواهیم بود، از مردم نیز انتظار داریم از مجموعه مسولان به ویژه استانداران جدید حمایت کنند.

رحمانی فضلی گفت: استاندار جدید سیستان و بلوچستان باید ظرفیت حوزه اقتصادی را شناسایی کند همچنین در راستای تقویت باورهای دینی و وحدت شیعه و سنی در این استان تلاش کند.

وی افزود: همانطور که از استانداران خواسته ایم، استاندار جدید سیستان و بلوچستان از نیروهای نخبه و متخصص و به ویژه مشارکت مردم در امور مختلف به نحوه شایسته استفاده کند.

وزیر کشور اظهار داشت: استانداران بایستی قدرشناس موقعیت کاری خود باشند زیرا مسوولیت سنگین اداره استان و مردم بر عهده آنان گذاشته شده است.

رحمانی فضلی افزود: استاندار جدید سیستان و بلوچستان سرنوشت حاکمیتی دو و نیم میلیون نفر جمعیت استان را در دست دارد که باید به نحو شایسته از آن استفاده کند.

وی همچنین از نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و علمای دینی شیعه و سنی خواست با تقویت وحدت و هماهنگی میان مردم و مسولان به بهترین نحو یاور استاندار باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: